środa, 10 września 2014

GOT7



 Zespół zadebiutował 15 stycznia 2014 roku z piosenką "Girls Girls Girls" w JYP Entertainment. Dwóch członków grupy zadebiutowało już w 2012 roku jako duo pod nazwą JJ Project . Zespół specjalizuje się w martial arts tricking, czyli sztukach walki połączonych z akrobatyką. Ich oficjalny fanclub nosi nazwę I GOT7.


                                   
JB

Prawdziwe imię: Im JaeBum
Imię sceniczne: JB
Data urodzenia: 06.01.1994
Grupa krwi: A
Wzrost: 179cm
Rola w zespole: Lider, wokal, taniec

  • Debiutował w sub-unit'cie GOT7 - JJProject.
  • Grał w dramach "Dream High 2" i "When A Man Loves".
  • Został wybrany jako ten, który robi najgorse wrażenie z powodu swojego zimnego wyrazu twarzy.
  • Jego Hobby to oglądanie filmów.
  • Idealna dziewczyna : ''taka , która sprawi , że ją polubię oraz przyciągnie mój wzrok''.
  • Pojawił się w teledyskach: Junho(2pm) - "Feel" i San E " Tasty San".
  • Jest leworczny.
  • Jest bliskim przyjacielem YoungJae z B.A.P.
  • Nosi soczewki, ponieważ ma wadę wzroku.
  • Razem z JR wystąpił w kilku reklamach jako JJProject.

MARK

Prawdziwe imię: Mark / Yi Eun Tuan
Imię sceniczne: Mark
Data urodzenia: 04.09.1993
Grupa krwi: A
Wzrost: 175cm
Rola w zespole: Rap, matrial arts , visual

  • Cały zespół wybrał Marka jako najprzystojniejszego, tylko Mark wybrał Jacksona.
  • Jego specjalnością są sztuki walki i akrobatyka.
  • Lubi jeżdzić na deskorolce.
  • Urodził się w Los Angeles w USA.
  • Jest pół-chińczykiem , pół-tajwańczykiem.
  • Idealna dziewczyna : ''taka , która sprawi , że będę chciał z nią być''.
  • Przed debiutem wystąpił w reklamie Domino Olleh. (2011)
  • Ponieważ Mark skacze najwyżej to on wykonuje większość salt.
  • Podobno został zaproszony przez pracowników JYP na przesłuchanie podczas lanchu z przyjaciółmi.
  • Jego ulubiony sport to koszykówka.
  • Jest najspokojniejszym i najcichszym członkiem zespołu.

JACKSON

Prawdziwe imię: Jackson/ Ka Yee Wang
Imię sceniczne: Jackson
Data urodzenia: 28.03.1994
Grupa krwi: 0
Wzrost: 174
Rola w zespole: Rap, matrial arts

  • Jackson wyjawił, że jego mama jest gimnastyczką a tata szermierzem. Dodał, że zaczął trenować gimnastykę, gdy miał 6 lat.
  • Trenował również szermierkę, był w reprezentacji Hong Kongu.
  • Jego tata powiedział mu, że puści go do Korei i pozwoli zostać piosenkarzem, jeśli wygra mistrzostwa w szermierce.( oczywiście Jackson wygrał :) )
  • Idealna dziewczyna : ''dziewczyna , która jest zdrowa ( tutaj chyba chodziło mu o zdrowe odżywianie się) oraz musi być atrakcyjna".
  • Jego hobby to taniec i beatbox.
  • Wznał, że najczęściej wyszukuje na internecie zespół Girl's Day.
  • Razem z N i Hyuk'iem (Vixx) i Sungjae (BTOB) nagrał piosenkę jako zespół Big Byung.
  • Przyjażni sie z Amber z F(x).
  • Rapował w piosence Sunmi " Frozen in time".
  • Jest dobrym kolegą Aron'a z NU'EST.
  • Brał udział w programie "Roommate 2".            

JR/JINYOUNG

Prawdziwe imię: Park JinYoung
Imię sceniczne: JR/ Jinyoung (zmienił swój pseudonim w 2016 roku)
Data urodzenia: 22.09.1994
Grupa krwi: 0
Wzrost: 178cm
Rola w zespole: Wokal, rap

  • Brał udział w programie Let’s Go Dream Team 2.
  • Powiedział,że na początku czuł się niezręcznie z Jackson'em.
  • Debiutował w sub-unit'cie GOT7 - JJProject.
  • Razem z JB wystąpił w kilku reklamach jako JJProject.
  • Jest "mamą" w GOT7 , ponieważ bardzo opiekuje się członkami zespołu.
  • Idealna dziewczyna : ''taka , która ma piękny uśmiech oraz musi mi ufać''.
  • Grał w dramach Dream High 2 i When A Man Loves .
  • Ma w sobie wiele aegyo.
  • Lubi teatr.
  • Zajął 1 miejsce w przesłuchaniu do JYP w 2009.


YOUNGJAE

Prawdziwe imię: Choi YoungJae
Imię sceniczne: YoungJae
Data urodzenia: 17.09.1996
Grupa krwi: B
Wzrost: 176cm
Rola w zespole: Wokal

  • Brał udział w programie Let’s Go Dream Team 2.
  • Nie lubi ogórków. (ma na nie uczulenie )
  • Idealna dziewczyna : ''taka , która przyciągnie mnie do siebie''.
  • Potrafi grać na pianinie.
  • Dołączył do zespołu jako ostatni.
  • Podobno powiedział kiedyś, że jeśli miałby miesiąc wolnego, to pojechałby do Afryki jako wolontariusz.

BAMBAM

Prawdziwe imię: Kunpimook  Bhuwakul
Imię sceniczne: BamBam
Data urodzenia: 02.05.1997
Grupa krwi: B
Wzrost: 170cm
Rola w zespole: Rap

  • Gdy był mały grał w kilku reklamach.
  • Jego hobby to słuchanie muzyki, szczególnie G-Dragon'a.
  • W 2012 grał w filmie "The Fairy Tale Killer".
  • Idealna dziewczyna : ''taka ,która wygląda pięknie gdy się uśmiecha''.
  • Pochodzi z tajlandii.
  • W programach często rapuje w języku tajskim.( zazwyczaj to jest TA piosenka).
  • Robi aegyo tylko dla fanów.
  • Lubi pożyczać ubrania od innych członków zespołu.

YUGYEOM

Prawdziwe imię: Kim YuGyeom
Imię sceniczne: Yugyeom
Data urodzenia: 17.11.1997
Grupa krwi: A
Wzrost: 180cm
Rola w zespole: Wokal, taniec, maknae

  • Zajął 2 miejsce w Adrenaline House Dance Battle  (2011).
  • Podziwia G-dragona z BIGBANG.
  • Jego specjalność to taniec uliczny.
  • Był underground'owym tancerzem.
  • Idealna dziewczyna : ''taka, która ma piekny uśmiech".
  • Tańczył razem z Sunmi podczas jednego z jej występów.
  • Jest nazywany "dancing machine" grupy.
  • Często wyszykuje swoje imię w internecie.

Lubicie ich piosenki? Który z nich jest waszym biasem? Zachęcam do zostawienia kmentarza :)


82 komentarze

  1. Moim biasem jest BamBam <3 ale ogólnie lubię ich wszystkich ;) to mój ulubiony męskie zespół :) przez to połączenie tańca ze sztukami walki są oryginalni i fajnie się ich ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim biasem też jest BamBam <3

      Usuń
    2. Moim biasem też jest BamBam ��

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hejka. Mam male zapytanie: Czy jest jakas mozliwosc wyslania wiadomosci calemu zespolowi Got7?? Bardzo lubie ich i piosenki jakie wykonuja��. Wszyscy sa tacy mlodzi i przystojni��. Moim biasem rowniez jest Mark��

      Usuń
    2. Mark:************

      Usuń
  3. Mark <3 BamBam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. BamBam ♥ mam coś do rocznika '97, no cóż :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy usłyszałam ''Girls Girls Girls'' , GOT7 od razu skradli moje serce ;3
    Teraz każda ich piosenka mi się podoba i mam nadzieję, że w tym roku też nagrają coś fajnego ^^

    Długo zastanawiałam się nad wyborem biasa. Ciężko było mi wybrać pomiędzy BamBamem, JB a Markiem (ta odmiana imion mnie czasem tak rozśmiesza xd).
    Po dwóch (czy może trzech?) miesiącach w końcu wybrałam i został nim Mark ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. YoungJae ♥ Kocham jego głos, jego wygląd, jego osobowość, wszystko w nim kocham ♥ GOT7 jeden z moich 3 ulubionych zespołów ♥

    Ogólnie to wszystkich członków bardzo lubię ^^

    Już nie mogę się doczekać ich comebacku ♥ Teraz będą mieli japoński comeback, ale podobno pod koniec maja będzie comeback koreański.... ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim biasem jest BamBam, ponieważ jest słodki utalentowany i posiada cudowny charakter <3 <3 kochany *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja gdy ich zobaczyłam w internieci od razu zakochałam sie w Marku jest najprzystojniejszy z całej 7. Moja najlepsza trojka to Mark BamBam oraz Jackson. Podobno Mark jest najstarszy w całej grupie to niemożliwe przecież widac dla mnie ze jest najmłodszy. Jest cute słodke sweet.
    POzdrawiam cie Markusiu<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mark i Yugyeom <3

    OdpowiedzUsuń
  10. BamBam <3 Jackson <3 Mark <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim biasem jest Yugyeom, ponieważ mam jakieś dziwne skłonności do tancerzy a szczególnie ulicznych <3 <3 Poza tym jest to przerośnięte,słodkie, karmione sterydami maknae <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jackson oczywiście i ten jego uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jackson<3 Mark<3 BamBam<3

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiscie że Jackson <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Marka i to jak się uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham GOT7 uwielbiam wasze piosenki a najbardziej if you do

    OdpowiedzUsuń
  17. Bambam i Mark..podbili moje serce <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Jr Moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Jackson i JaeBum

    OdpowiedzUsuń
  20. Jackson JB Yugyeom!! ;-)<3

    OdpowiedzUsuń
  21. BamBam jest dla mnie najlepszy♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Youngjae (๑✧◡✧๑)♪♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Mark ❤❤ i BamBam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Yugyeom i BamBam, Wszyscy według mnie uwielbiają Bam'a ponieważ nie da ukryć jest przystojny xD ale to trochę przykre.. :c IGOT7 Łączmy się <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko Mark Na zawsze Mark ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♧♣♧♣

    OdpowiedzUsuń
  26. JB <3 jego uśmiech mnie powala *.* i zachwyciła mnie ich najnowsza piosenka"Fly"
    tylko bym ją śpiewała i śpiewała

    OdpowiedzUsuń
  27. Mógłby ktoś podesłać link piosenki, którą BamBam zazwyczaj rapuje w programach? ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka nosi tytuł "7th heaven ". Link - https://www.youtube.com/watch?v=3iPQhw4e2mc
      O to chodziło? :)

      Usuń
  28. Moim najwyższym biasem z got7 jest Jackson, aczkolwiek biasuje wszystkich. Natomiast Jackson od pierwszego wrażenia przyciągnął moją uwagę.
    Może to dlatego, bo mam słabość do k-raperów? Kto wie..? XD

    OdpowiedzUsuń
  29. JB i Jackson !!!
    Chociaż to wszystkich lubię ale najbardziej to JB i Jacksona.
    Ich wszystkie piosenki mi się spodobały , to mój ulubiony zespół męski .
    Nawet mam układ taneczny do jednej z ich piosenek "Just right" początek zmieniłam , ale refren jest ten sam i planuje dalej tańczyć do ich piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak tylko chciałam dodać, że całe got7 grało w dramie "Dream Knight " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można obejrzeć te drame?❤

      Usuń
  31. chcialabym zwrocic uwage na kilka bledow. rozumiem, ze bylo to aktualizowane jakis czas temu, jednak Jinyoung zmienil swoje imie sceniczne z Junior na Jinyoung. Jesli chodzi o Yugyeoma - jego imie zostalo zle 'podzielone', nie jest to Yug Yeom, a Yu Gyeom. poza tym nie mam zadnych uwag, ogolnie strona bardzo fajna ;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Yugyeom oppa <3

    OdpowiedzUsuń
  33. długo miałam problem z wybraniem biasa bo mark, bambam, jackson i yugyeom, ale ostatecznie biasuje bambama. kocham got7 ich muzyka jest cudowna, choć moje serce należy do bigbang i bts to got7 również bardzo przypadli mi do gustu x

    OdpowiedzUsuń
  34. Mark and Yugyeom <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



    OdpowiedzUsuń
  35. Yugyeom, ponieważ mam jakieś dziwne skłonności do tancerzy.Poza tym jest to przerośnięte,słodkie, karmione sterydami maknae .No jak tu go nie kochac<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pięciu biasów, jak tu żyć?XD

    OdpowiedzUsuń
  37. Uratuje mnie ktoś i powie, które to imię, a które nazwisko BamBam'a? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kunpimook to imię BamBam'a a Bhuwakul to jego nazwisko xDD

      ~Mishu

      Usuń
  38. Powie mi któraś czy któryś z got7 ma psa i jakiego ?! 😍😘😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mark ma 😊
      Nazywa się Coco (jeżeli się nie myle) ale niestety nie pamiętam rasy. Natomiast JB ma kota/y. 😍

      Usuń
  39. MARK❤💗💗 YUGYEOM❤ JB❤ JACKSON❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Mark <3 ; Jackson <3 ❤❤
    Ogólnie jak wymawiacie nazwę GOT7 bo każdy mówi inaczej.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. My bias is Mark, but Jackson and BamBam love too! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak strasznie kocham got7 ♥ to jest uroczy i cudowny zespół ♥ Jackson, Mark i BamBam to cudowne osoby i jest to moja ulubiona trójka ♥ ALE MOIM BIASEM JEST MARK ♥ JEST TAAAKI UROCZY ♥ NIBY NAJSTARSZY A WYGLĄDA JAK TAKI SŁODZIUTKI DZIECIACZEK Z CUDOWNYM UŚMIECHEM ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Jinyoung to życie aa!

    OdpowiedzUsuń
  44. jakiej rasy jest COCO ? ( Pies Marka )

    OdpowiedzUsuń
  45. Yugyeom <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  46. ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ Mark ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ KOCHAM NAD ŻYCIE ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

    OdpowiedzUsuń
  47. YUGYEOM albo BAMBAM aaah nie wiem jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wie ktoś może gdzie można obejrzeć drame "dream knight" (gra w niej całe got7)❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  49. Jb Mark BamBam i Jr kocham ich
    Kocham słuchać ich piosenke każdego dnia
    Mam ich piosenki na budziku

    OdpowiedzUsuń
  50. gouda is love, gouda is life

    OdpowiedzUsuń
  51. Mark <3 BamBam <3 Jr. <3 Loooooooveee

    OdpowiedzUsuń