niedziela, 8 lutego 2015

Unboxing


Przyszły płyty, więc pora na mały unboxing. :)  Jakość zdjęć nie jest najlepsza.

Dark&Wild

Fotokarta: J-Hope i całe BTS
Sklep: azjatyckizakatek.pl (polecam)
Ogólne wrażenia: Czekałam na nią tylko 8 dni. Album jest naprawdę ładnie zrobiony, strasznie mi się podoba.^^ Zdjęcia są świetnie wykonane, a pomysł na sposób przedstawienia tekstów piosenek bardzo oryginalny.
Przód albumu
Jedna ze stron photobooka
Teksty piosenek (wyglądają jak wersja robocza tekstów ^^)
Okładka photobooka

Fotokarty -
 lewa: Skool Luv Affair
prawa - Dark&Wild


Skool Luv Affair Special Addition

Fotokarta: całe BTS
Sklep: fan.pl
Ogólne wrażenia: Płytę zamówiłam dużo wcześniej, szła ponad 2 tygodnie. Nie wiem dlaczego, ale po moim zamówieniu bardzo podrożała na stronie sklepu. Piosenki są świetne jak zawsze, zdjęcia piękne (Photobook jest naprawdę duży) i DVD przyjemnie się ogląda, bo są angielskie napisy.


Przód albumu
Pierwsza strona photobooka

Wnętrze albumu (pod photobookiem są 2 płyty DVD)

Teksty piosenek
Tył albumu i spis piosenek (razem z wersjami inst. jest ich 18)

 Najśmieszniejsze jest to, że  Skool Luv Affair jest Mini albumem,a jest dużo większe od pełnego albumu. Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z zakupu. ^.^
 A wy macie jakieś kpopowe album? A jeśli nie, to jakie chciałybyście mieć?

6 komentarzy

  1. To Twoje pierwsze albumy, czy masz jeszcze jakieś? :)
    Boże, gdybym miała Ci wymieniać, jakie płyty mam, to aż by pewnie długa lista się zrobiła, zwłaszcza, gdybym miała wziąć pod uwagę płyty, które już sprzedałam. W sumie, niedługo też będe pewnie sprzedawać te aktualne, mimo, że najbardziej cenione. Jako, że się wyprowadziłam z domu i mieszkam teraz w wynajętym mieszkaniu, podzieliłam swoją aktualną kolekcję płyt. Część wzięłam do siebie, a część zostawiłam siostrze. Faktem jest, że w pewnym momencie płyt było ze 40. :D

    Te dwie, które tu masz, też posiadam. I jak na złość ciągle dostawałam w tych płytach karty nie swoich biasów. W tym przypadku J-Hope i Jin. Ech, no ale dobre i to. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze albumy, ale na pewno nie ostatnie. ^^
      Zazdroszczę tak wielkiej kolekcji ;)
      Gdzie zazwyczaj kupujesz albumy?

      Usuń
    2. Ooo, no to gratuluję! Do tych pierwszych ma się przeważnie duży sentyment! ^^ Tak też było w moim przypadku. XD
      Eee, nie ma co zazdrościć. Ilość nie ma zbytnio znaczenia. ;)
      Hmmm. Znajoma internetowa, że tak powiem, zamawiała płyty, ja jej przekazywałam kasę, a ona mnie płytę jak się spotykałyśmy. Ona zamawiała znowu z różnych stron, w zależności od tego, gdzie dany album był tańszy lub z jakąś zniżką. Czasem odkupywałam też albumy od kogoś, raz ktoś też zamawiał z autografami to się dopisałam do chętnych, generalnie różnie. ^^
      Strona o której wspomniałaś w notce, to pierwszy raz o niej słyszę. Zapamiętam na przyszłość.

      Usuń
  2. Hej!
    Nie wiesz, czy gdzieś jeszcze może dostanę Skool Luv Affair Special Addition poza ebay? Najlepiej jeszcze, żeby cena była w miarę normalna x'D
    Nawet nie wiesz, jak bardzo zazdroszczę ci tego albumu! A Dark&Wild będę zamawiać gdzieś w listopadzie wraz z dwoma innymi, również od BTS x'D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy gdzieś jeszcze dostaniesz :( A nawet jeśli, to płyta wyszła dość dawno, a na dodatek to specjalna edycja, więc pewnie ciężko z dodrukami i ceny będą wysokie.
      Jakie albumy będziesz jeszcze zamawiać? :D

      Usuń
    2. Jak na razie widziałam je tylko na ebay i to po cenie najpierw 400+, a teraz to już 600+ :"D Chyba się pogodzę z brakiem tego skarbu :"D
      Będę jeszcze zamawiać O!RUL8,2? i 2 Cool 4 Skool ^^

      Usuń