piątek, 20 marca 2015

Playlista - Spokojne piosenki


 Do stworzenia tej playlisty zainspirowała mnie moja przyjaciółka. Nie interesuje się ona co prawda kpopem, jednak uwielbia wolną/spokojną muzykę z każdego rodzaju, wiec czasami podrzucam jej kpopowe kawałki. Pomyślałam, że aby ułatwić sobie wyszukiwanie co jakiś czas piosenek dla niej, po prostu stworzę playlistę i wrzucę na bloga (na którego czasami zagląda). Pewnie jest wiele osób, które też lubią posłuchać melancholijnej lub po prostu trochę spokojniejszej muzyki, więc mam nadzieję, że spodoba wam się ten post i każdy znajdzie coś dla siebie. :)
 Wybierając piosenki brałam pod uwagę to, czy są melodyjne i utrzymane w jednym tonie. W kpopie trudno znależć piosenki, bez dodatku rapu czy elektronicznych wstawek, nawet te wolne je zawierają.






A jakie wolne/spokojne piosenki wy lubicie? :)
Jeśli macie pomysł na temat przewodni playlisty, jakiej chcielibyście posłuchać, to podajcie mi, a ją stworzę.

2 komentarze

  1. Większość piosenek to jedne z moich ulubionych ^^
    Może playlista hiphopowych piosenek ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dziękuję za propozycję, playlista na pewno się pojawi. :)

      Usuń