poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie 02 - 08.03.15


PIOSENKA/I TYGODNIA:

Jako, że w zeszłym tygodniu nie wyszła żadna szczególnie interesująca mnie piosnka dodam 2, które najczęściej słuchałam w tym tygodniu.
Czekam na comeback BigBang i jakoś tak słuchałam sobie ich starych piosenek.


 oraz


Bardzo lubię muzykę, którą tworzyli BTS przed debiutem.(Oczywiście tą po debiucie też ^^).


URODZINY OBCHODZĄ:

Hongki (F.T.Island) - 02.03.1990
Sangdo (ToppDogg) - 02.03.1993
Chorong (APink) - 03.03.1991
SuMin (Sonamoo) - 03.03.1994
J.Heart (N.Sonic) - 04.03.1987
Choa (AOA) - 06.03.1990
Inati (DMTN) - 06.03.1981
JongHoon (F.T.Island) - 07.03.1990
Hyunsik (BTOB) - 07.03.1992


WYDARZENIE/A TYGODNIA:

1. Comeback zespołu Shinhwa. Jak dla mnie są oni prawdziwą legendą. 16 lat razem, bez zmiany składu i większego skandalu. Niesamowici. Jednak ich poprzedni comeback z piosenką "This Love" bardziej mi się podobał. (Swoją drogą to całkiem zabawne gdy maknae ma 34 lata ^^).



CIEKAWOSTKA: 
 Wiedzieliście, że zespół Stellar  założył lider Shinhwa Eric Mun? A zespoły Teen Top i 100% zostały utworzone przez maknae Shinhwa Andy'ego?


2. Comeback duetu Donghae&Eunhyuk w marcu. Nie mogę się już doczekać, a wy? :)


3. Comeback zespoły Boyfriend. Podoba mi się pomysł na koncept tego comebacku, a wam?




4. Na koniec wspomnę jeszcze o bardzo smutnym wydarzeniu, a mianowicie o samobójczej śmierci Sojin - trainee z DPS Media i uczestniczce projektu  BABY KARA. Skoczyła ona z 10 piętra jednego z budynków, najprawdopodobniej z powodu depresji.




Jaka jest wasza piosenka na ten tydzień? 

5 komentarzy

  1. 1. Tylko podziwiać ^^ Cały czas się świetnie trzymają . Piosenka fajna , ale jednak ''This Love'' była lepsza .
    2. Czekam z niecierpliwością ^^
    3. Zdjęcie trochę kojarzy mi się z ich poprzednim singlem ''Witch'' , ale będe czekać na powrót ;3
    4. To smutne :c Ile ona miała lat ?

    Moja piosenka na ten tydzień : BigBang&2NE1 - Lollipop (jedna z moich pierwszych k-popowych piosenek ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, ciągle słucham aktualnie japońskich piosenek MYNAME. Ciągła faza. I want to, What s Up, ewentualnie You re the one. No cóż... XD

    Poza tym, już wczoraj wyszły nowe piosenki od Lovelyz i nowa piosenka Junsu, godna uwagi. :)


    Comeback Shinhwa faktycznie był lepszy z poprzednią piosenką. Ciekawiej wpadało w ucho, od razu nuciło się chociaż fragmenty. Ale są długo na scenie i wszyscy ich kochają niezależnie od tego co wydadzą. XD

    EunHae, wydaje się, że wydadzą balladę? No tak to wynika z teaserów, zobaczymy. :)

    Boyfriend - może się kojarzyć z poprzednim konceptem, bo widać idą w taki właśnie baśniowy, bajkowy, mroczny? Jedno z drugim łączy się na swój sposób. Niemniej jednak, jestem ciekawa, co pokażą. Ostatnio idą w odważne koncepty. ^^

    A co do tej trainee, wszędzie o tym głośno. Ciekawe, jaka jest prawda, bo ponoć nie znaleziono listu samobójczego, co jednak niczego nie musi udowadniać. Szkoda tylko dziewczyny, bo młoda była. :(


    Co do urodzin, to dodałabym jeszcze ze dwie osoby :
    2 marca miał też urodziny Sangdo z Topp Dogg :)
    6 marca - Inati z DMTN, ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc z datami urodzin, muszę zacząć dokładniej szukać XD

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać combacku Eunhae, od roku nie wydali nic koreańskiego.
    Boyfriend też zapowiadają sie ciekawie.
    Ogladałam KARA Project i bardzo lubiłam Sojin. Szkoda, ża tak się to skończyło.

    A moja piosenka na ten tydzień to Lovelyz - Hi :)

    OdpowiedzUsuń