sobota, 23 maja 2015

Playlista - Przypadkowe




Ostatnio na blogu jest trochę pusto (nie licząc dyskografii), więc by choć trochę tą pustkę wypełnić stworzyłam nową playlistę. Są to przypadkowe piosenki z mojego telefonu. Odtwarzanie losowe się przydaje. Jeśli wam się podobają lub znaleźliście coś nowego dla siebie to napiszcie. ^^
Nawiązując jeszcze do tej pustki, to po prostu ostatnio miałam bardzo dużo rzeczy w szkole do zrobienia, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i cierpliwie poczekacie na nowe posty. :)

Piosenki w moim telefonie to jeden wielki mix. XD




 Pamiętam o hip-hopowej playliście, ale nie wiem kiedy się pojawi, trochę trudno znaleźć piosenki pasujące do tematu. Pytanie do Park JiLuny, która mnie o nią prosiła: Coś w stylu BTS?

1 komentarz

  1. Playlista fajna :3 Prawie wszystkie piosenki mam na telefonie ;3
    Co do tej hip-hopowej to jak najbardziej coś w stylu BTS :)
    ~~
    Sorki, że komentuje coś dopiero teraz, ale prawie miesiąc nie miałam internetu (od 19 maja do 16 czerwca) :c
    A tak w ogóle śliczny nagłówek ^.^

    OdpowiedzUsuń