niedziela, 12 lipca 2015

Recenzja: GOT7 - Just Right

 


Wracam do Was z nową recenzją. Tym razem oceniam najnowszy teledysk od GOT7.
Jestem z nimi od ich debiutu i jeszcze nigdy mnie nie zawiedli, tak też było i tym razem.
Na ten comeback czekałam z niecierpliwością. Zaraz po ukazaniu się tych kolorowych, trochę "cukrowych" zdjęć GOT7, myślałam, że będzie to słodki, lekko szalony teledysk, ale tego co zobaczyłam się nie spodziewałam. To jest jeden z  najbardziej zwariowanych teledysków jakie kiedykolwiek widziałam: nie dość, że wszyscy są malutkimi ludzikami (lalkami?) to jeszcze BamBam pływa w misce płatków z mlekiem.  Panuje tu jeden wieli bałagan, ale strasznie mi się to podoba.


Przechodząc do samej piosenki, tu także panuje bałagan, ale jest to jak najbardziej na plus. Ta elektroniczna muzyka naprawdę mi się podoba, pasuje idealnie do tego dziwnego, zabawnego konceptu. Hip-hopowe wstawki też fajnie tu pasują. Poza tym jedno słowo - YoungJae. Ten człowiek ma (jak dla mnie) cudowny głos i jego partia jest naprawdę niesamowita. (powinien dostać ich więcej).
Ogólnie całość jest fajna, rozweselająca i bardzo pozytywna. Na pewno będę jej częściej słuchać i Wam również polecam. A Wy, co myślicie o ich comebacku? :)

PS. Wybaczcie, że tak krótko, ale piszę tą recenzję dosyć na "świeżo", jednak chyba zawarła w niej wszystko co chciałam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz