środa, 22 lipca 2015

Unboxing #2



The Most Beautiful Moment in Life Pt.1

Fotokarta: Suga
Sklep: ten album był urodzinowym prezentem, jednak dowiedziałam się, że został zamówiony na azjatyckim zakątku
Ogólne wrażenia: Płyta jest wydana naprawdę ładnie, przypomina trochę zeszyt lub książkę. Wiem, że zostały wydane biała i różowa wersja, które różnią się zdjęciami. Ja posiadam różową wersję i uważam, że zdjęcia są przepiękne. Chłopcy wyglądają świetnie. Bardzo podoba mi się, że nie była to tylko i wyłącznie sesja w zamkniętym pomieszczeniu, ale też na zewnątrz w otoczeniu drzew z kwitnącymi kwiatami wiśni, nadało to świetny klimat całemu albumowi. Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się nad kupnem to szerze zachęcam i polecam. :)

Przód albumu

Tył albumu + lista piosenek

Uroczy Suga x9 *.*

Przypadkowa strona


PIOSENKA PROMUJĄCA:

 Posiadacie ten album? Czy może zamierzacie go kupić?
Na jaką kartę trafiłyście? :)

1 komentarz

  1. Posiadam, także otrzymałam na urodziny ;- Zdjęcia są przepiękne, mogę je oglądać godzinami. PS. trafiłam na kartę z Jeonem, zazdroszczę Twojej c;

    OdpowiedzUsuń