sobota, 5 września 2015

Rocznica bloga!!!



Hejka ^^
 Moi drodzy czytelnicy, dzisiaj mija pierwsza rocznica bloga Ciekawostki Kpop!
Chciałam Wam podziękować za wszystkie odwiedziny, szczególnie tym, którzy zostali na dłużej oraz za komentarze, które motywują do dalszej pracy i dają poczucie, że nie piszę sama dla siebie.
 Od jakiegoś czasu nie jestem tutaj sama. Posty dodaje również Miko, której pomoc jest nieoceniona. (Dziękuję ci.)
 Będziemy dalej pracować, by blog cały czas się rozwijał i był coraz bardziej interesujący, a Was mam nadzieję będzie coraz więcej. :)
Ja też chciałabym podziękować Wam za wszystko. Mam nadzieję, że będę tu jak najdłużej z Wami. ~Miko~

 Trochę statystyk:
Liczba wyswietleń: 35 967
Liczba postów: 146 (+ 13 w wersji roboczej)
Liczba komentarzy: 170 (w tym trochę moich odpowiedzi)
Liczba obserwatorów: 17

 DZIĘKUJĘ WAM! ^^

Jeśli chcecie dołączyć do naszego duetu to śmiało piszcie (e-mail, komentarz, gg). (My nie gryziemy).





1 komentarz

  1. Wow. Czytam waszego bloga od jakichś 3 miesięcy i dowiedzialm wielu ciekawych rzeczy. Życzę wam kolejnych lat na blogu ^^
    Hwaiting :)

    OdpowiedzUsuń