sobota, 21 listopada 2015

Recenzja: B.A.P - Young, Wild & Free


Piosenka "Young, Wild & Free" jest pierwszą po złożeniu przez B.A.P pozwu do wytwórni. Uwielbiam ten zespół i bardzo cieszyłam się, na ich wielki powrót, ale nadal mam wątpliwości, czy dobrze zrobili wracając do tej samej wytwórni. Mniejsza o to.
Pierwszą zapowiedzią była mozaika, którą udostępnili na swoich Instagramach, która tworzyła ten oto obraz:

Zdjęcia zespół dodał 4 października (10.04 <- Angel) o 11:15. Fani rozumieli to jako zapowiedź, że zespół powróci 15 listopada.
Później pojawiły się tajemnicze MATO PUZZLE w postaci wykreślanki.


Każdego dnia jeden z członków zespołu ujawniał na swoim Instagramie ukryte hasło.  Zdjęcia ukazywały w kolejności: Yongguk - The King Is Back, Jongup - How R U, Yongjae - Forever With Me, Zelo - thank u, Himchan - We R Young, Daehyun - I Love U.
Następnie udostępnili oni fragmenty piosenek znajdujących się na albumie "Matrix".
Pojawił się także teaser albumu:


Ukazały się również teasery każdego członka zespołu z osobna oraz długo wyczekiwany teaser piosenki:


I wreszcie piosenka:


Co ja tu mogę powiedzieć? Piosenka jest świetna, taka w moim stylu. Zakochałam się w B.A.P od nowa i każdy z nich zaprezentował się znakomicie. Mam nadzieję na więcej takich piosenek! W MV wszyscy wyglądali idealnie i ten ABS Zelo! 
Koniecznie przesłuchajcie jej z polskim tłumaczeniem! 

A co Wy myślicie o comebacku B.A.P?

1 komentarz

  1. Szczerz, to czekałam ze zniecierpliwieniem na ich comeback i się nie zawiodłam. Piosenka jest genialna, ma w sobie dużo energii i przyjemnie się słucha. Patrzy w sumie też ;-)

    OdpowiedzUsuń