czwartek, 21 stycznia 2016

TOP3 - Najpopularniejszy zespół (Głosowanie na blogu)



Ankiety zakończone. Głosy policzone.
Czas zobaczyć, który zespół zyskał najwięcej głosów, co tym samym oznacza, że jest najpopularniejszy. (Przynajmniej wśród czytelników tego bloga)

 Jesteście ciekawi? ;)


 NAJPOPULARNIEJSZY GIRLSBAND

3.
f(x) 



2.
4MINUTE



1.
2NE1



NAJPOPULARNIEJSZY BOYSBAND

3.
EXO


2.
BIG BANG



1.
BTS



NAJPOPULARNIEJSZY ZESPÓŁ:
Jest to zespół, który zyskał najwięcej głosów ze wszystkich zespołów wymienionych w obydwu ankietach.

BTS

Wiedziałam, że BTS jest popularne, ale nie spodziewałam się, że pozostałe zespoły, pozostaną za nimi, aż tak w tyle z liczbą głosów.



Jeśli jesteście ciekawi 4 lub 5 miejsc mogę je Wam podać.
Spodziewaliście się takich wyników, czy coś Was zaskoczyło?  :)

Ten post wyszedł z inicjatywy jednej z czytelniczek. Jeśli macie jakieś pomysły na posty lub chciałybyście przeczytać o czymś konkretnym to śmiało piszcie swoje propozycje. :D

Info: Prawdopodobnie dzisiaj pojawią się ankiety z pytaniem o Waszego ulubionego członka z zespołów powyżej. Chciałam Was zapytać: Czy wybrać tylko zespoły, które zajęły 1 miejsca? Czy zespoły z 2 i 3 miejsca też?

9 komentarzy

  1. Zespoły z 2 i 3 miejsca też wybierz. Będzie większy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że BTS wygra. W Polsce ARMY rządzi :) Ale nie spodziewałam się, że 2ne1 również osiągnie miejsce pierwsze. Myślałam raczej, że 4minute. Takie czy disk bardzo się cieszę. Uwielbiam wszystkie podane zespoły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przewidywalne wyniki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu widać, że dziewczyny odwiedzają tę stronę- popularność wielkiego snsd i innych super słodkich gb znika bez wszystkich opp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :D Ja oprócz 2NE1 i 4MINUTE nie słucham żadnych girlsbandów, jakoś tak mnie nie ciągnie. Niekiedy skuszę się na coś innego od np. SNSD, f(x), ale to rzadziej.

      Usuń
  5. Wiedziałam, że BTS wygra ! XD <3 Fajnie by było jakby był post o najbardziej krępujących chwilach naszych idoli :) Chętnie bym o tym poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę pod uwagę twoją propozycję :)
      Dziękuję ^^

      Usuń
  6. Chciałabym , żeby zespoły z drugiego i trzeciego miejsca też się pojawiły. :D
    Osobiście głosowałam na Big Bang i cieszę się, że zajęli drugie miejsce. Chociaż to królowie ich popularność nieco spadła, ale co się dziwić, gdy ich comebacki są tak rzadko. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mi smutno że nie ma SNSD. Dziewczyny naprawdę mają talent wystarczy spojrzeć na Taeyeon i jej głos.

    OdpowiedzUsuń