sobota, 2 stycznia 2016

TOP50 - Ulubione piosenki 2015 cz.2


Czas na drugą część. :)

26. FTIsland - Pray

27. Purfles - Bad things


28. Jun.K -Love Letter

29. N.Flying - Awesome


30. Girls Day - Hello Bubble


31. Eddy Kim - Apologize

32. Big Bang - Bae Bae

33. Cross Gene - Play With Me


34. MFBTY - Fly Like An Eagle


35. Jimin & J.Don - God


36. EXID - Ah Yeah


37. SISTAR - Shake It

38. Legend - Shadow


39. History - Might Just Die  


40. VIXX LR- Beautiful Liar

41. VIXX - Chained up


42. Kim Sunggyu (Infinite) - Kontrol


43. B.A.P - Young, Wild & Free


44. BTS - Run

  45.  iKON - Rhythm Ta

46. DAY6 - Congratulations


47.  J-Hope - 1Verse i Rap Monster - Do You
Jako, że jest to mixtape (czyli nieoficjalne/ nie na sprzedaż) umieściłam to razem. 
Takie małe oszustwo ;D



48. Boys Republic - Hello


49. BigFlo - Obliviate


50. UP10TION - Catch Me


Która piosenka w 2015r była waszą ulubioną? Też macie ich kilka(dziesiąt)? :D

3 komentarze

  1. I znowu niespodzianka, Bigflo zostało docenione Piosenki z 2015 roku, jest wiele genialnych. Nie potrafiłabym wybrać jednej najlepszej. Wiele zasługuje na uwagę. Cieszę się, że wiele zespołów mniej znanych uwzględnieniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka ulubionych piosenek i trudno byłoby mi się zdecydować którą wybrać na najlepszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Jestem nowa, więc nie wiem o co poszerzyć swoje horyzonty, a tu podałaś wiele fajnych piosenek, których zespoły mogę sobie obczaić ^^

    OdpowiedzUsuń