poniedziałek, 1 lutego 2016

Podsumowanie 01.02 - 07.02.16


PIOSENKA TYGODNIA:




URODZINY OBCHODZĄ:

Jihyo (Twice) - 01.02.1997
Hana (Secret) - 02.02.1990
P.O (Block B) - 02.02.1993
Victoria (f(x)) - 02.02.1987
Lee Na (AweSome) - 03.02.1998
Xero (Topp Dogg) - 03.02.1994
Kyuhyun (Super Junoir) - 03.02.1988
HyunJoo (APRIL) - 05.02.1998
JongUp (B.A.P) - 06.02.1995
Jinhwan (iKON) - 07.02.1994

WYDARZENIA TYGODNIA:

1. SUS4 powróciły z nową piosenką "Pick Me Up".


2. SM Ent. ujawnia szczegóły dotyczące nowego projektu o nazwie NCT (Neo Culture Technology). W skład całego zespołu ma wchodzić 40 osób. Będą oni tworzyć podzespoły (unity) i promować się w różnych częściach świata (stamtąd skąd pochodzą np. Chiny, Japonia). Jedna piosenka będzie nagrana w wielu językach (czyli podobnie jak z EXO).




3. Taeyeon (SNSD) wyda nową piosenkę "Rain" już 2 lutego.



4. Ryeowook (Super Junior) zadebiutował jako solista z piosenką "The Little Prince".


5. f(x) podczas swojego pierwszego solowego koncertu w końcu ogłosiły oficjalną nazwę fandomu, a brzmi ona MeU. Co o niej myślicie?

6. WINNER powrócili z trzeba nowymi piosenkami. 




7. 4MINUTE powróciły z piosenką "Hate"


11 komentarzy

  1. Bardzo bardzo bardzo podoba mi się piosenka Winner "Baby Baby". Czy tylko mnie ona tak hipnotyzuje, że mogę słuchać jej bez przerwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się "Baby Baby" podoba, chociaż spodziewałam się czegoś innego.
      Ale najbardziej podoba mi się "I'm Young" w wykonaniu Taehyuna :)

      Usuń
    2. A mi akurat ta piosenka w ogóle nie przypadła do gustu, choć zła nie jest.

      Usuń
  2. IMFACT zapowiada się na naprawdę dobry zespół, a piosenki WINNER są po prostu cudne. :DD
    Ale mam pytanie... Czy tylko ja czytając o projekcie NCT miałam takie: Czy SM poebało, że tworzy 40osobowy zespół? Jak ja te imiona spamiętam. ;___; Myślałam, że z Seventeen będzie trudno! >.<

    Pozdrawiam. X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zszokowana wiadomością o 40 osobach O.O
      Jak dla mnie 17 to dużo. Mówię o tym, kiedy Seventeen było jeszcze w komplecie przed debiutem. A 13 to też niemało...

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc moja reakcja to było takie: "WTF?! Co ich pogięło? Jak ja ich skojarzę?!" Czyli mniej więcej podobnie :')
      Zapowiada się ciekawie, ale współczuję wszystkim fanom którzy będą w przyszłym fandomie, bo rzeczywiście spamiętać to będzie trudno :')
      (a ja miałam nawet problemy z zapamiętaniem B.A.P i Super Junior >.<)

      Usuń
    3. A to nie jest tak, że ogólnie jest ich 40,ale wszyscy razem oni nie będą występować tylko po parę osób. Nie wiem czy mnie rozumiecie, te 40 osób będą podzielone na grupy, czy coś takiego, bo jakoś trudno mi uwierzyć, że 40 osób wystąpi razem. To będzie wymagać wtedy od nich tyle pracy, zaangażowania, zgrania itd.

      Usuń
    4. Tak, będą w podzespołach, ale razem tworzą 1 grupę. Więc fani raczej będą chcieli zapamiętać wszystkich, co może być trudne...

      Usuń
  3. Co do Ryeowooka- dopiero teraz dotarło do mnie jaki on ma piękny głos *.* Po pierwszym odsłuchaniu, to moja reakcja była mniej więcej taka:
    "CZEMU, DO CHOLERY ONA TAK PÓŹNO ZADEBIUTOWAŁ SOLO JA PYTAM?!"
    Do tej pory nie ogarniam czemu nie wcześniej, ale jego głos jest magiczny, co sprawia że piosenka i teledysk ociekają magią.

    Jeśli chodzi o Taeyeon to ja się zastanawiam czemu ona obcięła te włosy x.x Morderstwo w czystej postaci jak dla mnie x.x
    Comeback zapowiada się ciekawie, nie ukrywam.

    WINNER jak dla mnie strzelili w dziesiątkę, przyjemnie się słucha, a szczególnie "Baby Baby", bardzo miła dla ucha piosenka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taeyeon moim zdaniem niekorzystnie wygląda w tych krótkich włosach. Wolałam ją w dłuższych. Może jakby jej te włosy wyprostowali albo inaczej ułożyli...

      Usuń
  4. WINNER- wooa, świetne piosenki. Wyobrażam sobie jak po latach nadal brzmią dobrze. Najbardziej lubię Baby Baby, choć Sentimental ma fajny teledysk. Czy te covery to forma teaserów do ich piosenek, czy można oczekiwać na pełne wersje?
    A mi się Taeyeon bardzo podoba w krótkich włosach. Odświeżyła trochę swój wizerunek. Poza tym fryzura dobrze komponuje się z jej ubraniami."Rain" jest niezłe, ale tak jak 4M postawiła sobie wysoko poprzeczkę po zeszłorocznych sukcesach. Swoją drogą "HATE"- mega!
    I ten kontrowersyjny zespół... Jestem neutralnie nastawiona. Za to ta aplikacja od SM- czy ktoś wie o co w niej chodzi? Zrozumiałam tyle, że głosuje się na trainee, ale ja mam problemy z samym logowaniem się, czy da się zmienić język?

    OdpowiedzUsuń