środa, 9 marca 2016

Magia kolorów z koreańskimi idolami - Niebieski i Zielony



Zaczynamy bardzo barwną serię związaną z kolorowymi włosami naszych idoli. Jak wszyscy dobrze wiemy, koreańscy styliści nie poprzestają na brązie ewentualnie blondzie i jego odcieniach. Przez co przy każdym comebacku, możemy spodziewać się, że włosy któregoś z członków zespołu będą w nienaturalnym kolorze. Od soczystego zielonego odcienia zaczynając na delikatnym, pastelowym różu kończąc.
Dzisiejszy post przedstawia zielone i niebieski kolory. Połączyłyśmy je, ponieważ  na niektórych włosach wyglądają tak podobnie, że trudno stwierdzić jaki to kolor.

Hyuna (4MINUTE)




Jiyoon (4MINUTE)



Sunny (SNSD) 





Suwong (Boys Republic)




T.O.P (Big Bang)






Qri (TARA)




Jieun (Secret)




Lime (Hello Venus)





Joy (Red Velvet)






Wendy (Red Velvet)






Ravi (VIXX)




Dara (2NE1)





Zelo (B.A.P)




Lee HongKi (FTIsland)




JunQ (MYNAME)




Eunhyuk (Super Junior)




Jian (Imfact)



Zico (Block B)




Hani (EXID)




Luna (f(x))




The8 i Hoshi ( Seventeen) 




Junsu (JYJ)




Donghae (Super Junior)




Key (SHINEe)



 Suga (BTS)




Ricky (Teen Top)




Nari (WA$$UP)


Oczywiście osób, które miały te kolory jest więcej, jednak ta lista mogła by trwać i trwać. Więc zakończymy ją w tym miejscu. Może kiedyś do każdego postu z tej serii powstanie 2 część. 
Komu najbardziej pasują zielone/niebieskie włosy? :)

4 komentarze

  1. Uwielbiam takie serie. Jednym z głównych rzeczy, które przyciągnęły mnie do kpopu to właśnie kolorowe włosy. Jak bym miała wybierać fryzurę dla siebie z podanych tutaj przykładów zdecydowanie wygrałaby Jiyoon. Taki efekt kolorów, genialne. Inne również mi się podobają, ale Jiyoon ze swoją fryzurą według mnie bije wszystkich na łopatki.
    A tak ogólnie jeśli chodzi o zielony i niebieski to lubię intensywne, wyraziste i żywe kolory. Jasne jakoś niezbyt mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście najbardziej podoba się Hani, może dlatego, ze sama miałam tak zrobione haha Te żywe kolory też mi się podobają, ale już na kimś, sama nie miałabym odwagi sobie zrobić :D

      Usuń
  2. Włosy Donghae, Luny itp. wyglądają bardzo ciekawie. Większość osób decyduje się na turkusy, mięte, czy inne jaśniejsze odcienie niebieskiego/zielonego. Myśle, ze ciemny niebieski w połączeniu z naturalnym kolorem włosów nie jest aż tak oklepany, choć tyle kolorowych czupryn widziałam, ze juz sama nie wiem.
    W każdym razie fajny post, jak zwykle zapisałam sobie kilka zdjęć i oczekuję kolejnych postów z serii :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pojawiły się teasery do Red Light zakochałam się we włosach Luny *.*
      Mam nadzieję, że następne posty też ci się spodobają ;)

      Usuń