czwartek, 5 maja 2016

Mała porcja motywacji

 

 Wielkimi krokami zbliża się lato, a co za tym idzie - wakacje. Wielu z was wyjeżdża gdzieś nad morze, jezioro i pewnie chciałoby się pochwalić ładnym, zgrabnym ciałem, jednak zimowe podjadanie pozostawiło po sobie skutki. Kpop jest nie tylko źródłem muzyki, ale także inspiracji czy to modowych czy makijażowych, jednak dla niektórych piękne sylwetki idoli są także źródłem inspiracji i motywacji. 
Przygotowałam dla Was motywującego do ćwiczeń posta, który zawiera: zdjęcia, video z ćwiczeniami.

Oczywiście nikogo nie zmuszam do ćwiczeń czy nie każę przechodzić przez mordercze diety by wyglądać jak idolki na poniższych zdjęciach (!). Mnie osobiście bardzo motywuje przeglądanie  takich zdjęć, bo w nich widzę swój cel. Dzięki temu wiem, że moje ćwiczenia i wysiłek w nie włożony, na pewno się opłacą. Zresztą ćwiczenie (z głową) nigdy nie zrobi nikomu krzywdy. :)



















































































***













Ćwiczycie? Jeśli tak, to kto Was inspiruje? A może któraś z wyżej wymienionych pań Was zainspirowała i zachęciła do ruszenia się i zawalczenia o lepszą sylwetkę?
Moją ulubienicą od dłuższego czasu jest Soyou. :)
Rzadko ćwiczę przy muzyce, ale może Wy macie jakieś ulubione piosenki, które dodają Wam energii? ^^
Podoba Wam się taki post?

1 komentarz

  1. Moim sposobem na ćwiczenie jest włączanie treningu na internecie (sprawdzonego, który juz znam i mniej więcej wiem co jest po sobie) i opowiadanie o czymś po angielsku. Męczę się równie bardzo, ale mniej myślę o wyłączeniu filmiku :D

    OdpowiedzUsuń