wtorek, 31 maja 2016

SNOW - nowy koreański trend?


 Pewnie większość z Was, która posiada Instagrama (albo i nie) widziała różne zdjęcia idoli z króliczymi uszkami, serduszkami wokół głowy czy łzami wypływającymi z wielkich, smutnych rysunkowych oczu i zastanawiała się, skąd są te filtry.
Więc jeśli nie zdążyliście się jeszcze tego dowiedzieć, to przychodzę do Was z odpowiedzią. Jest to aplikacja o nazwie SNOW. Działa na takich samych zasadach jak nasz Snapchat. Jak dla mnie, jest to taki jego koreański odpowiednik.

Więc jeśli chcecie sobie zrobić takie zdjęcie/filmik:

 Takie:



Ewentualnie takie:

Najnowszy filtr, który stał się niemałym trendem (nie tylko idole się w to bawią)

Są nawet filtry nawiązujące do "Hat" od 4MINUTE:
Gayoon prezentuje



To wystarczy, że wejdziecie na "sklep play" w Waszym telefonie lub tablecie. Wpiszecie nazwę aplikacji, pobierzecie i już.
Miłej zabawy ;)




Posiadacie tą aplikację? Jak wam się podoba? :)

12 komentarzy

  1. A znasz może nazwy kont jakiś idoli czy to są prywatne konta i nie chcą podawać?
    +Jesteś śliczna ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nikt nie podał swojego konta na SNOW, jedynie kilku idoli ujawniło swojego snapchata
      Dziękuję ^^

      Usuń
    2. A kto ujawnil swojego snapchat ? Bo ja mam tylko Amber,Peniela i Realmin czy jakoś tak i super blog :) a efekty na Snow są cudne i urocze

      Usuń
    3. Chyba jeszcze Tiffany, Yuri, Taeyeon z SNSD i Eric Nam. To chyba tyle. Nazw nie znam niestety, musisz poszukać :)

      Usuń
  2. Jesteś taka ładna ;_; nosisz soczewki czy to Twoje naturalne oczy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję ^^
      Noszę soczewki, ponieważ mam wadę, jednak moje naturalne oczy też są ciemne ;)

      Usuń
  3. Mogłabym zadać pytanie?
    Jakie należy tam wpisać hasło? Wpisałam takie, jakie stosuję do każdej aplikacji ale wyskoczył komunikat, że to hasło jest jakieś złe. Najpierw miałam tak przy nazwie użytkownika, ale napisałam byle co i mi uznało. I mam problem z tym zakichanym hasłem :\

    Ale muszę przyznać, że jesteś bardzo ładna i bardzo podoba mi się wasz blog. Uwielbiam go :D Widzę ile pracy w niego wkładacie i jest to dla mnie inspiracją. Hwaiting! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, instalowałam SNOW już dość dawno i nie pamiętam o co chodzi z tym hasłem, wybacz T.T
      Może spróbuj zainstalować na nowo, pod inną nazwą?
      Dziękuję/Dziękujemy bardzo ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja również dziękuję :)

      Usuń
  4. Okej, post trochę stary, ale mam nadzieję, że mimo to dostanę odpowiedź, bo nie mogę się jej doszukać... A mianowicie używam snowa od krótkiego czasu, po raz pierwszy dodałam coś do Story i ilość polubień pod jednym zdjęciem to liczby takie jak 51 czy 48, a nie mam nawet tylu znajomych. Zauważyłam, że story może być publiczne , przeznaczone dla przyjaciół i prywatne, ale jak to właściwie działa? Jeśli story jest publiczne, to gdzie konkretnie można je zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ja niestety nie odpowiem ci na to pytanie. Nie uzywam Snow do publikacji zdjęć, a jedynie ich robienia. Może znajdzie się ktoś, kto wie o co chodzi? :)

      Usuń