sobota, 28 maja 2016

Unboxing #4


The Most Beautiful Moment In Life: Young Forever

Fotokarta: Jungkook ( i J-Hope)
Sklep: Azjatycki Zakątek
Ogólne wrażenia: Płyta dotarła wczoraj. Z dwóch możliwych wersji - Day i Night, wybrałam wersję Night. Album nie przypomina dwóch poprzednich, które wyglądały, jak dla mnie, jak książki. Płyty (są 2 CD), plakat i photobook są włożone w czarne opakowanie, a wysuwa się je z boku.
 Zdjęcia w środku są naprawdę świetne. Bardzo podoba mi się klimat tych nocnych ujęć. (Wstawiam tylko kilka, aby nikomu nie spojlerować). Jako, że zamawiałam pre order dostałam także limitowaną kartę z ery "Dope" z J-Hope.
Na płytach znajdują się łącznie 24 piosenki, a których pisałam już trochę tutaj -->  Klik
Ogólnie album bardzo mi się podoba, tylko szkoda, że na plakacie (takim samym jak okładka wybranej wersji) nie widać chłopców.
 Od Zakątka dostałam także prezent w postaci przypinki. Jeśli ktoś wahał się nad kupnem na tej stronie, to ja szczerze polecam. To już któreś z kolei moje zamówienie i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. :)
Wybaczcie za jakość zdjęć, robiłam je wczoraj ok. godziny 5 zaraz po tym jak odebrałam paczkę, a chciałam w sobotę rano już wstawić posta.^^


Cały album

Okładka albumu (czarne), płyty (odwrócona kolorowa okładka), plakat, i photobook


Photocarty - Jungkook i J-Hope



Prezent od Zakątka

PIOSENKA PROMUJĄCA:


Posiadacie album? Na jaką kartę trafiliście? ;)

2 komentarze

  1. Ja zdecydowałam się na wersję Day. Płyta jest pięknie wydana. Dodatkowo udało mi się trafić na kartę z moim ub, Jinem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę karty z biasem ;)
      Ja po cichu liczyłam, że trafi mi się Jimin (mój UB) albo Suga, bo w poprzednich albumach z serii HYYH mam karty z nim haha
      Jednak uwielbiam całe BTS i w sumie cieszę się, że trafiłam na Kookiego, bo z nim jeszcze karty nie posiadałam :D

      Usuń