czwartek, 16 czerwca 2016

20 Idoli, którzy dobrze wyglądają w soczewkach

 Do stworzenia tego posta zainspirowały mnie występy BTS z piosenką "Run". Prawie cały czas, któryś z nich miał na sobie soczewki i ten koncept bardzo mi się spodobał. ^^
Przeglądnęłam kilka angielskich stron, wybrałam idoli, pozbierałam zdjęcia i tak oto powstała ta notka.
Mam nadzieję, że wszystkie zdjęcia są na tyle wyraźne, że dostrzeżecie soczewki, które czasami są naprawdę subtelne. :)


Hyuna (4Minute)






Baekhyun (EXO)




Krystal (f(x))





Wendy (Red Velvet)




Kyungri (Nine Muses)




Park Bom (2NE1)





Taeyeon (Girls Generation)




Jonghyun (SHINee)




Suga (BTS)




Hani (EXID)





N (Vixx)





Daehyun (B.A.P)





B-Joo (Topp Dogg)




Himchan (B.A.P)




J-Hope (BTS)


Key (SHINee)




Suzy (Miss A)






Choa (AOA)





Taemin (SHINee)




JJun (M.A.P6)








Komu, Waszym zdaniem, najlepiej pasują soczewki? :)
Prawdopodobnie pojawi się 2 część, tylko musicie mi podać swoje propozycje ^^

6 komentarzy

  1. Baekhyun wygląda fantastycznie w soczewkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba w soczewkach J.Jun, ale to w końcu moje Mapowe dziecko, więc inaczej być nie mogło. Poza tym bardzo ładnie wygląda w nich N, który zmienia się w jakąś magiczną istotę, Jonghyun- bo jemu po prostu pasuje i Baekhyun który jeszcze bardziej przypomina jakiegoś zbiegłego z lasu elfa :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem każdemu dobrze jest w soczewkach. Tylko nie w każdych. To zależy od fryzury, jej koloru, a także makijażu. Wystarczy tylko wszystko odpowiednio dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrob taka notke, ale gwiazd z poza krajów azjatyckich. wiadomo, że każdy azjata w soczewkach wyglada obłędnie.
    strasznie podobają mi się soczewki Jonghyuna z pierwszego gifu i strasznie jestem ciekawa co to za model.

    OdpowiedzUsuń
  5. N i J-hope wyglądają tak fajnie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Soczewki są super! Sama nosze kolorowe. Polecam tym co nie mają. :D

    OdpowiedzUsuń