środa, 29 czerwca 2016

Recenzja: Brave Girls - "High Heels"



 Nigdy jakoś specjalnie nie interesowałam się Brave Girls, zwłaszcza, że ich comeback zdarzał się raz na jakiś dłuższy czas. Jednakże ostatnia piosenka "Deepened" (Klik jakby ktoś nie znał) była całkiem przyjemna, więc zainteresowałam się ich kolejnym comebackiem. Kiedy pojawiły się pierwsze teasery do "High Heels" pomyślałam, że ten mini album może być naprawdę ciekawy.



 Początek piosenki jest już bardzo chwytliwy i jako, że pojawił się w zapowiedziach, najbardziej przyciągnął moją uwagę. Teraz cały czas podśpiewuję sobie "I'm a sassy girl, I'm a though girl...". Pozostała część piosenki też wpada w ucho. Śpiewanie o byciu zdecydowaną i silną dziewczyną naprawdę mi się podoba. ( To wszystko przez moją przyjaciółkę i jej lekko feministyczne poglądy haha). Podoba mi się koncept teledysku. Nieważne gdzie dziewczyny są, zawsze na szpilkach. A choreografia jest bardzo fajna, myślę, że spróbuje się nawet nauczyć. Ktoś też ma taki zamiar? :)



Album:

Whatever - bardzo podoba mi się refren i rap, ogólnie całą piosenka jest fajna, a bit w tle trochę zaskakujący jednak idealnie do niej pasuje. Wszystko brzmi razem naprawdę dobrze.
Help Me - bardzo, ależ to baaaardzo podoba mi się ten utwór nawet nie wiem dlaczego.
Jest taki skoczny, radosny, a rap świetny. Zespół ma naprawdę utalentowaną raperkę i powinni dać jej więcej linijek. Zdecydowanie moja ulubiona piosenka zaraz po "High Heels"
Don't Meet - to jest jedna z tych wolniejszych piosenek, które zawsze pojawiają się na albumach, jednak ja nie zawsze za nimi przepadam, muszę mieć do nich nastrój. Mimo, to ten utwór jest przyjemny. Melodia i rytm się nie zmieniają praktycznie w ogóle, jednak nie jest przez to monotonnie. Myślę, że idealnie pasuje do słuchania podczas odpoczywanie na plaży czy nad jeziorem. Nie do końca ballada, ale też nie typowy popowy utwór.


Mam nadzieję, że dziewczyny zgarną trochę więcej popularność, bo album jest naprawdę świetny, a przy następnym comebacku pokażą coś równie dobrego, jak nie lepszego.
Podoba się Wam piosenka "High Heels"? :D

1 komentarz

  1. Nie wiem kto śpiewa niższe High Heels pod koniec refrenu, ale robi to swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń