poniedziałek, 5 września 2016

2 rocznica bloga


 Dzisiaj blog Ciekawostki Kpop obchodzi swoją 2 rocznicę!
Jejku~~ To tak szybko zleciało, że nawet nie wiem kiedy. Pamiętam jeszcze, jak dodawałąm posta z pierwszej rocznicy i pierwsze ciekawostki na bloga.
W każdym razie chciałabym wszystkim czytelnikom serdecznie podziękować, za czytanie postów, komentowanie ich oraz za wszystkie polubienia na fanapge'u. Jestem Wam naprawdę wdzięczna! ^^

 Jedna z czytelniczek zaproponowała mi stworzenie 50 faktów o sobie. Pomyślałam, że to ciekawy pomysł, który zrealizuję, ale w podobnym stylu co ciekawostki na blogu. Jako, że teraz są nas dwie, Heine odpowie razem ze mną. :)
Faktów może nie jest 50, ale ok. 20 na pewno.

PYTANIA:

W jaki sposób zainteresowałaś się kpopem?
Jaka była pierwsza kpopowa piosenka, jaką usłyszałaś?
Dlaczego założyłaś bloga?
Jaki był twój pierwszy kpopowy zespół?
Słuchasz czegoś poza kpopem?
Czy istnieje zespół, którego nie lubisz?
Co cię przyciągnęło do kpopu?
Co twoi znajomi/rodzina sądzą o twoim zainteresowaniu?
Jakie jest Twoje hobby poza azją/kpopem?
Twój UB? I dlaczego właśnie on?
Pierwsz rzecz, która przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o swoim biasie?
Chciałabyś kiedyś pojechać na wakacje do krajów Azjatyckich ? A może zamieszkać na stałe ?
Czy masz jakiś ulubiony cytat z kpopowej piosenki? Jeśli tak to dlaczego właśnie on?
Co sądzisz o osobach, które mają 20/30 lat, a może i więcej i lubią kpop?
Twój ulubiony boysband? Można napisać więcej niż jeden
Twój ulubiony girlsband Można napisać więcej niż jeden


Prawdziwe imię: Karolina
Pseudonim: Karmelia Kim
Data urodzenia: 10.07.1998
Grupa krwi: A
Wzrost: 165 cm
Rola na blogu: założycielka, w sumie zajmuję się tu wszystkim

W jaki sposób zainteresowałaś się kpopem?
Interesowałam się anime i mangą od dość długiego czasu i na jednej ze stron z obrazkami znalazłam zdjęcie SHINEe. Jako, że słuchałam wtedy Jpopu i Jrocka myślałam, że to jakiś japoński zespół, wpisałam ich nazwę i oto jestem :)

Jaka była pierwsza kpopowa piosenka, jaką usłyszałaś? Jaki był twój pierwszy kpopowy zespół?
Moją pierwszą kpopową piosenką było kultowe "Lucifer" od SHINEe i od tego momentu stałam się ich fanką. Było to jakoś na początku 2012 roku. Teraz już nie słucham ich za dużo.

Dlaczego założyłaś bloga?
 Wbrew pozorom jeszcze 2 lata temu kpop nie był tak popularny w Polsce jak teraz. Chciałam podzielić się jakoś moją wiedzą o nim, bo pamiętałam jakie trudności sama miałam na początku.

Słuchasz czegoś poza kpopem?
Sporadycznie nowości amerykańskich, a tak na dłuższą metę to Troye Sivan. Polecam ^^

Czy istnieje zespół, którego nie lubisz?
Chyba nie ma takiego zespołu. Staram się do każdego przekonać, a jeśli nie odpowiada mi muzyka, to po prostu nie słucham.

Co cię przyciągnęło do kpopu?





Co twoi znajomi/rodzina sądzą o twoim zainteresowaniu?
 Moi znajomi wiedzą i często słuchają ze mną. Nie ma obok mnie fana kpopu, ale jedna przyjaciółka uwielbia BTS i często przegląda kpopowe zdjęcia na moim telefonie. Ludzie w mojej klasie też wiedzą, ale jakoś nikt tego nie komentuje.
 Moja rodzina wie o moim zainteresowaniu Azją. Często dostaję rzeczy z nią związane. Myślę, że moja babcia wymieni więcej zespołów niż początkujący kpoper haha

Jakie jest Twoje hobby poza azją/kpopem?
Uwielbiam czytać. Kiedyś czytałam dużo więcej, ale teraz nie mam czasu.
Makijaż, od dłuższego czasu zagłębiam się w ten temat.
Ćwiczenia/zdrowe odżywanie.

Twój UB? I dlaczego właśnie on?
Jimin z BTS. Urzekł mnie już na samym początku swoim wyglądem, a potem charakterem. Jest takim kochanym aniołkiem. Dba o członków swojego zespołu. I jest dla mnie inspiracją. Jego pasja do tańca, naprawdę dodaje mi siły i wiary, że moje marzenia też się spełnią, jeśli będę ciężko na nie pracować.

Pierwsza rzecz, która przychodzi ci do głowy, kiedy myślisz o swoim biasie?
Uśmiech. Zawsze kiedy myślę o Jiminie w głowie mam jego uśmiechniętą buzię.

Chciałabyś kiedyś pojechać na wakacje do krajów Azjatyckich ? A może zamieszkać na stałe ?
Na wakacje na pewno chciałabym pojechać. A co do mieszkania to nie wiem. Biorąc pod uwagę Koreę jest na pewno lepiej rozwinięta i daje więcej możliwości. Poza tym jeśli się uda i już w przyszłym roku dostanę się na wymarzone studia, moja przyszłość będzie jakoś z nią powiązana.

Czy masz jakiś ulubiony cytat z kpopowej piosenki? Jeśli tak to dlaczego właśnie on?
Uwielbiam cytaty z piosenek BTS. Są takie pozytywne i często dają porządnego kopa, by skłonić do działania. Cała piosenka "Nevermind" jest wielką motywacją, ale mój ulubiony cytat to ten z "N.O" - "Nie bądź więźniem cudzych marzeń". To naprawdę piękny cytat, biorąc pod uwagę jak wiele osób teraz nie podąża za swoimi marzeniami np. w kwestii wymarzonych studiów, z powodu rodziców lub braku pracy po danym kierunku.

Twój ulubiony boysband? Można napisać więcej niż jeden
BTS, Monsta X,Seventeen

Twój ulubiony girlsband Można napisać więcej niż jeden
SISTAR, 2NE1 i BLACKPINK i Brave Girls.

Tyle siedzę w kpopie, a na mojej liście królują dość nowe zespoły haha

Co sądzisz o osobach, które mają 20/30 lat, a może i więcej i lubią kpop?
 Muzyka może łączyć pokolenia. Przecież Beyonce czy  Jennifer Lopez też nie słuchają tylko nastolatki. To, że kpop składa się głównie z młodych i bardzo młodych wykonawców nie oznacza wcale, że wiek odbiorców jest ograniczony. Liczy się muzyka i to czy nam się podoba, czy nie. Co za różnica, czy osoba słuchająca kpopu ma 15 lat czy 30, a nawet 40. (Dla przykładu podam, że mojej babci bardzo do gustu przypadły piosenki AKMU)

To teraz czas na ciekawostki:

  • W mojej grupce przyjaciół nazywają mnie Księżniczką. Wiem skąd to się wzięło, ale nie wiem dlaczego zostało haha
  • Nikt mi nie wierzy, kiedy mówię, że mam 18 lat. Tata mojej koleżanki, kiedy przyszłam do niej na urodziny dał mi max. 15.
  • Ulubione kolory: biały, fioletowy
  • Moim wzorem w kpopie są Soyou (SISTAR) i Jimin (BTS)
  • Uwielbiam ćwiczyć. Fitness, ćwiczenia siłowe itp. Jedyne czego nie lubię to biegać na długie dystanse.
  • Uwielbiam czytać. Należałam nawet do Dyskusyjnego Klubu Książki.
  • Uwielbiam grać w koszykówkę.
  • Interesuję się modą i makijażem.
  • Właśnie rozpoczęłam 3 klasę liceum i kontynuuję naukę na profilu humanistycznym.
  • Jakiś miesiąc temu rozpoczęłam kurs na prawo jazdy. (Kiedy zdam to zaktualizuję tą informację)
  • Mam o 15 lat młodszą siostrę.
  • Nawet osoby, które mają mnie w znajomych na facebooku myślą, że go nie mam, bo praktycznie tam nie zaglądam.
  • Uwielbiam uczyć się języków obcych i dość łatwo mi to przychodzi. 
  • Przed poznaniem kpopu i jeszcze na samym początku, byłam fanką One Direction i chciałam studiować filologię angielską 
  • Teraz mam zamiar iść na koreanistykę lub japonistykę.
  • Jestem raczej nieśmiała, ale z moimi przyjaciółmi i tak robię dużo dziwnych i głupich rzeczy. (chyba jak każdy XD)
  • Jakoś nigdy nie przejmowałam się opinią ludzi na mój temat. Robię/Ubieram/Słucham to/tego co lubię i mi się podoba.
  • Uwielbiam mleko i produkty mleczne. Prawdopodobnie zjem wszystko co się z mleka składa.
  • Nie przepadam za horrorami. 
  • Zawsze płaczę na smutnych filmach. Tylko nie na Titanicu. Za dużo razy już go widziałam.
  • Moje ulubione anime to: Fairy Tail, Code Geass i D.Gray-man.
  • Uwielbiam piercing. Łącznie mam 7 dziurek w uszach.
  • Posiadam Instagrama - Klik (chętnie zaobserwuję, więcej kpoperów :D)



Prawdziwe imię: Monika
Pseudonim: Heine Park
Data urodzenia: 15 stycznia 1999
Grupa krwi:
Wzrost: 165 cm
Rola na blogu: Tworzę posty na stronie.
Odpowiedzi są zawarte w faktach:
  • Mam młodsza siostrę.
  • Mam kota, który wabi się Kicia. (Tak bardzo oryginalne.)
  • Mam znamię w kształcie serca na swojej prawej łydce.
  • Jak byłam mała nie mogłam jeść malin.
  • Zaczęło się od dramy która była ekranizacją mangi. Więc zaczęłam szukać innych dram. Tak polubiłam koreańskie. Potem nieświadoma jakie są zespoły w YouTube wpisałam ''Kpop." i tak się zaczęło.
  • Moim pierwszym zespołem było Nu'est chociaż nie wiem czy to Psy nie powinny być pierwsze bo ich słyszałam, ale nie byłam świadoma tego czego słucham.
  • To chyba pierwszą piosenką będzie Gangnam style.  
  • Zaczęłam słuchać remiksów amerykańskich piosenek, które lecą w radiu.
  • Jest dużo zespołów, za którymi nie przepadam. Nie wiem czy jest sens wymieniać jakikolwiek.
  • W kpopie zaczęłam słyszeć inne brzmienie, którego nie mogła znaleźć w amerykańskim popie. Urzekło mnie też to, że jest tak dużo zespołów a nie sami soliści.
  • Mam dwie koleżanki, które słuchają zemną nowych piosenek, ale raczej jak ja im czegoś nie pokarzę to one nie będą znały. Moja mam nie za bardzo chce poznać to co słucham, a ojciec ostatnio włączył sobie Sistar- I Like That, ale powiedział, że kiepska.
  • Interesuję się tańcem, Kiedyś tańczyłam ale potem mama zaczęła mieć problemy i musiałam przestać.
  • Nie umiem wybrać swojego UB... :(
  • Myślałam o pracy tam, aczkolwiek ja jeszcze sama nie wiem czego chcę...
  • Co do cytatów nie jestem zbyt sentymentalna wiec nie mam jakiegoś ulubionego. 
  • Jestem strasznie dziecinna.
  • Uważam, ze to fajnie gdy dorosłe osoby słuchają takiej muzyki. W naszym kraju ta muzyka nie jest zbyt popularna. Sama chciała bym z własną mamą obejrzeć jakąś dramę czy tez obgadać debiut jakiegoś zespołu. Moja mama nie chce nawet na coś takiego spojrzeć jak i moi znajomi wiec to mnie trochę zasmuca. Uważam ze ludzie powinni próbować wszystkiego a osoby słuchające k-popu w tym wieku są naprawdę cool.


Trochę statystyk:
Liczba wyświetleń: ok. 262 640 (teraz na pewno więcej, dodane o godzinie 22 wczoraj)
Liczba postów:  318 (+  45 w wersji roboczej)
Liczba komentarzy: 628
Liczba obserwatorów: 49

DZIĘKUJEMY WAM! ^^

3 komentarze

  1. Dotrwałam do końca xD W sumie to niezły pomysł, żeby zrobić takie ciekawostki o Was

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam Monsta X(HyungWon),Seventeen i BTS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D Powodzenia w dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń