sobota, 24 grudnia 2016

Dzień z... Joy


Prawdziwe imię: Park SooYoung
Imię sceniczne: Joy
Data urodzenia: 03.09.1996
Grupa krwi: A
Wzrost: 168 cm
Rola w zespole: Rap, wokal
Zespół: Red Velvet






















































































































Jest dobra w śpiewaniu Trotu, a poza tym ma bardzo ładny, delikatny głos:





FANCAM:








Kolejka: Jihun (jeszcze trochę poczekacie, ponieważ jest naprawdę niewiele różnych jego zdjęć, w końcu zadebiutował w tym roku)

Jimin (BTS), Leo (VIXX),  Daehyun (B.A.P), Yugyeom (GOT7), Nayeon (TWICE)

Oto wylosowana/ wybrana przez mnie 5 ;)
Jak skończę otworzę kolejne głosowanie

4 komentarze

  1. Przeglądając te zdjęcia, zdałam sobie sprawę z tego, jak bardzo zmieniła się Joy. Na niektórych przypomina mi Lisę z Blackpink, Irene, a nawet Yeri xD
    Co do Jihuna, to jako, że ja go proponowałam, stwierdzam, że nie musisz się tym przejmować ;) Mogę czekać nawet do grudnia następnego roku xD
    Życzę wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że jak tylko znajdę wystarczającą ilość zdjęć, to się pojawi ^^
      Wzajemnie <3

      Usuń
  2. Chyba jest błąd bo Joy urodziła sie 3 września 1996 ;)

    OdpowiedzUsuń