sobota, 17 grudnia 2016

Informacja dotycząca serii "Dzień z..."



 Dodaję ankietę, w której możecie podać osobę, którą chcecie zobaczyć w serii "Dzień z..."
Jihun i Joy są tylko przykładowymi osobami (które i tak się pojawi), nie musicie na nich klikać. Po prostu ankieta nie może zostać dodana pusta, bez żadnej możliwości wyboru.

Zasady:
  • Trzeba podać imię idola/idolki i nazwę zespołu, z którego jest dana osoba
  • Ankieta trwa do przyszłej niedzieli. (25.12.16)
  • Wybiorę 5 osób. Potem kolejna ankieta i kolejne 5 (Tak możliwie najszybciej wszyscy się pojawią)
  • Najlepiej żeby nie były to osoby z zespołów, które zadebiutowały niedawno, (bo jest mało zdjęć), ale w ostateczności mogłabym kogoś zaakceptować.
  • Codziennie przez 7 dni jedna osoba może dopisać jakiegoś idola


14 komentarzy

  1. Jimin z BTS? Dodasz do niego gify z gal mama itd? On tam wygląda seksownie ����.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to mój UB, więc tym bardziej z przyjemnością to zrobię ^^

      Usuń
    2. No właśnie mój też xD dlatego poprosiłam

      Usuń
  2. To może Yugyeom z got7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod koniec tygodnia wybiorę 5 osób i poinformuję, kto się pojawi :)

      Usuń
  3. Jung JoonYoung z Drug Restaurant (JJY Band)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już (chyba tobie ?) pisałam, że wolałabym kpopowych idoli, a nie rockowych, Przepraszam ;.;
      Może masz inną propozycję? :)

      Usuń
    2. Przepraszam, możliwe musiałam zapomnieć. Ktoś inny to może Leo z VIXX

      Usuń
  4. Może Xiumin z Exo albo z Nayeon z Twice?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam też jestem za Jiminem z BTS

    OdpowiedzUsuń
  6. A może Z. TAO, były członek EXO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale jego na pewno nie będę brała pod uwagę. Nie jest już kpopowym idolem

      Usuń
  7. Proszeee Momo z Twice

    OdpowiedzUsuń