środa, 11 stycznia 2017

TOP 10 - Ulubione albumy 2016




 Skończył się 2016 rok, więc sporządziłam listę 10 ulubionych albumów. Ciężko było wybrać tak małą liczbę, ale w końcu to zrobiłam. :D
Przy wyborze kierowałam się częstością odtwarzania przeze mnie piosenek z albumu i ilością utworów na albumie, które przypadły mi do gustu.


1. ELO - 8FEMMES

Brzmienie tego albumu to magia! Kiedy tylko usłyszałam "Rose" rzuciłam się wręcz po więcej i jednej nocy przesłuchałąm całą dyskografię ELO.

Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka:




2. HEIZE - AND JULY 
Każda piosenka ma swój oryginalny klimat i cały album składa się w ładną całość. Nie czytałam tekstów, ale z tego co zrozumiałam jest to dość osobisty album.


Tytułowa piosenka "And July"


Inna ulbiona piosenka:



3. BTS  - WINGS 
Jestem ARMY więc nie mogło zabraknąć BTS. Recenzję albumu, możecie poczytać na blogu, więc nie będę się tu rozpisywać

Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka: (najtrudniejszy wybór życia)



4. BLACKPINK - "SQUARE 1 i 2"
Takie trochę małe oczustwo z mojej strony, bo są to 2 albumy w jednym. Ale zawierają w sobie tylko 2 piosenki, plus nr 2 zawiera akustyczną wersję "Whistle", a poza tym mają takie same tytuły, więc wstawiłam je razem.
Dobra, koniec usprawiedliwiania. BP to zdecydowanie mój ulubiony debiut tego roku. Wszystkie piosenki są świetne i nie mam co się przyczepić. Uwielbiam także same dziewczyny i mam nadzieję, że wydadzą więcej dobrej muzyki.

Tytułowa piosenka: (Nawet nie wiem co wstawić haha więc wstawiam najpopularniejszą)


Inna ulubiona piosenka:



5.  MONSTA X - "THE CLAN PT.2 GUILTY
Zdecydowanie to mój (jak na razie) ulubiony album Monsta X. Chłopcy od początku wydają dobrą muzykę, ale nie zawsze wszystkie piosenki przypadały mi do gustu. Tym razem słucham każdej piosenki z przyjemnością.


Tytułowa piosenka:

Inna ulubiona piosenka:



6. AGUST D - AGUST D
To zdecydowanie jeden z moich ulubionych albumów tego roku, chociaż nie jest to produkt komercyjny tylko mixtape. Suga (BTS) otworzył się przed fanami i opowiedział o swoich obawach i przeżyciach, za co szczerze go podziwiam. 

Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka:



7. BRAVE GIRLS - "HIGH HEELS"
Dziewczyny powróciły w tym roku po długiej nieobecności. Najpier z piosenką Deepened (która też jest na mini albumie), potem z High Heels i Yoo Hoo. Recenzja albumu także jest na blogu.

Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka:



8. TWICE -  "TWICECOASTER: LANE1"
Lubię dziewczyny, ale ich pierwsze albumy (poza tytułowymi piosenkami) nie przyciągały mojej uwagi. Jednak ten album przy pierwszym przesłuchaniu bardzo mi się spodobał. Jest taki wesoły i pełen energii, a TT było świetne.

Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka:



9. BOLBBALGAN4  - "RED PLANET"
Pamiętam, że usłyszałam pierwszy raz ich piosenki, kiedy polecił je Jungkook. Od razu przesłuchałam cały album i zakochałam się w głosie wokalistki. Jeśli ktoś szuka spokojnych, ale nie nudnych utworów, to szczerze polecam.


Tytułowa piosenka:


Inna ulubiona piosenka:



10. ASTRO - "COLORED: AUTUMN STORY"
Polubiłam ASTRO wraz z ich debiutem. Przy tylu mocnych/hiphopowych konceptach boysbandów, oni na pewno się wyróżniają i są powiewem świeżości (zwłaszcza, że maknae to rocznik '00, więc raczej na sexy koncepty nie możemy za szybko liczyć). W każdym razie, jak do tej pory każda wydana przez nich piosenka przypadła mi do gustu, co rzadko się zdarza.

Tytułowa piosenka:



Inna ulubiona piosenka:



A jakie są wasze ulubione albumy z tego roku? :)

1 komentarz

  1. achh jak trafiłaś w mój gust z... wszystkim
    w opozycji do złego roku wydano wiele dobrych albumów
    nie potrafię wybrać top, ale polecę kilka piosenek
    samuel seo-sandwich
    ladies code- galaxy i the rain
    taemin-press your number
    villain- rainy night
    j-min- reaqdy for your love
    mad clown- lie
    i 1000 innych... bardzo spodobały mi się twoje wybory, często zapominam przesłuchiwać albumów i widzę ile tracę tt

    OdpowiedzUsuń