niedziela, 7 maja 2017

Ważna informacja


Hejka :)
 Mam dla Was kilka ważnych aktualizacji do przekazania.
 Po pierwsze, skończyłam liceum i jestem w trakcie matur, przez wakacje zamierzam pracować, a potem zacząć studia, więc jak się domyślacie, nakład tego wszystkiego powoduje, że na blogu wieje tak trochę pustkami.
 Po drugie, postanowiłam coś z tym zrobić, a mianowicie zmienić trochę funkcjonowanie bloga.

  • Pisanie ciekawostek zajmuje trochę za dużo czasu, którego teraz nie mam. Najprawdopodobniej pojawią się te, które już są na liście, a czy jakieś nowe - nie wiem, ale raczej nie. Jak może widzieliście, od dłuższego czasu jest napisane, że nie przyjmuję zamówień. Już i tak zgromadziłam tu ich naprawdę sporo.
  • Recenzje prawdopodobnie dalej będą się pojawiać. 
  • Podsumowanie - tak, jednak jeśli nie będę miała na to czasu, seria się po prostu zakończy.
  • "Dzień z" , "Kpopowa Akademia Mody" - będą się pojawiać. Z dłuższymi przerwami, ale będą.
  • Planuję uaktualnić moje różne Top10, które tu wrzuciłam.
  • Planuję stworzyć serię typu "Top5/10 ulubionych piosenek danego zespołu" "Top ulubionych występów" itp. Nie zajmuje to dużo czasu, a będziecie się mogli wypowiedzieć w komentarzach, o waszych ulubionych utworach. Co o tym myślicie? :)
  • Posty o innej tematyce, będą pojawiać się, jeśli będę miała czas.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz