poniedziałek, 16 lutego 2015

Podsumowanie 16 - 22.02.15



PIOSENKA/I TYGODNIA:



URODZINY OBCHODZĄ:

Eric (Shinhwa) - 16.02.1979
Changmin (TVXQ) - 18.02.1988
J-Hope (BTS) - 18.02.1994
InSeok (SHU-I) - 19.02.1988
Woori (Rainbow) - 20.02.1988
Jung JoonYoung - 21.02.1989


WYDARZENIE/A ZESZŁEGO TYGODNIA:


1. Comeback MYNAME ! Czekałam na niego strasznie długo, bardzo lubię muzykę chłopaków. (Szczególnie polecam 3 single album)


2. Solowy debiut Amber (f(x)). Cały album jest naprawdę fajny, a główna piosenka bardzo chwytliwa, dlatego też została piosenką tygodnia.

3. Comeback 4MINUTE! Świetna piosnka i teledysk.




3 komentarze

  1. MYNAME ma to do siebie, że albo mają smętne piosenki (swoją drogą, bardzo piękne i melodyjne), albo nudne (Just that little thing mi się w ogóle nie podobało). A japońskie piosenki mają o wiele lepsze, niż koreańskie. Summer Party, We are the night, Whats Up, I want to, F.F.Y, ta ich kolejna piosenka też zapowiada się ciekawie. Dlatego mile mnie zaskoczyli tym koreańskim comebackiem, bo faktycznie wpada w ucho ta piosenka. Wkręca się i chętnie się słucha. I to bym nazwała ewentualnie piosenką tygodnia, ale to mój gust. XD

    Amber wydała piosenkę... no jest okej. Ani mnie nie porywa, ani nie ma jakiejś grozy, czy szmelcu. Fajnie, że dali jej szansę się wykazać, bo jest jedyną żeńską artystką tej wytwórni, którą lubię. No, może poza Luną, która ma ładny głos.

    4Minute nie przesłuchałam jeszcze. Wolę je w uroczym koncepcie, w czymś w stylu Is it popping. Ta piosenka była śliczna, nieźle mi się wkręciła. Hyuna mi przypadła do gustu też w pogodnej wersji, jak w swojej piosence Bubble Pop. No ale, skoro taka wersja seksowna im się lepiej sprzedaje, to co ja poradzę. Słyszałam afery już o plagiat z tą piosenką i teledyskiem, ale posłuchać jeszcze nie miałam okazji. Chyba po prostu chcę mieć w głowie ich obraz w tej balladzie, albo właśnie Is it popping. XD


    I przepraszam, że się tak rozpisuję. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. 16 lutego miał też urodziny Sungjoo z UNIQ - jak mogłam zapomnieć o urodzinach własnego biasa, oh god... XD

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze Yoon Dong z HALO ma 20 lutego XD I czy przypadkiem Kim Soo Hyun nie ma też 16 lutego? Tam tyle tych osób jest. XD

    OdpowiedzUsuń