poniedziałek, 23 lutego 2015

Podsumowanie 23 - 01.03.15

PIOSENKA/I TYGODNIA:



URODZINY OBCHODZĄ:

Kevin (ZE:A) - 23.02.1988
Soryong (TASTY) - 25.02.1988
Daeryong (TASTY) 25.02.1988
CL (2NE1) - 26.02.1991
Park JongUk - 26.02.1990
Changsub (BTOB) - 26.02.1991
FeelDog (BIGSTAR) - 26.02.1992
SIMS (M.I.B) - 27.02.1991
Ricky (Teen Top) - 27.02.1995
WonHo (Monsta X) - 01.03.1993


WYDARZENIE/A ZESZŁEGO TYGODNIA:

1. Cora opuściła LipService. Bardzo polubiłam ten zespół i smutno mi, że jedna z nich odchodzi, zwłaszcza, że ich kariera dopiero się rozkręcała. (Wielu fanów myśli, że została wyrzucona.)


2. "Hitmaker"w swoim kolejnym projekcie wydali żeńską grupę Chamsonyuh. Tworzą ją: YoungJi (KARA), Lizzy (After School), G.NA i Sohyun (4Minute). W takim składzie debiutowały z bardzo uroczą i zabawną piosenką "Magic Words". 



3. Starship zakończyło już program NO.MERCY. Wybranych zostało 7 trainee: KiHyun, WonHo, Shownu,MinHuk, JooHeon, HyungWon i I.M. Zadebiutują oni pod nazwą MONSTA X.




A jaka jest wasza piosenka na ten tydzień? :)

4 komentarze

  1. 1.Szkoda,że Cora opuściła LipService :c Straciłam następnego biasa .
    2. Bardzo fajna piosenka :3
    3. Zapowiada się ciekawie . już czekam na ich debiut :3

    Moją piosenką na ten tydzień jest nowa piosenka Rainbow ''Black Swan'' ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, Smoki mają urodziny jutro! Tak bardzo chciałabym ich comeback, ale widzę, że Infinite i debiut Lovelyz (a teraz comeback) był na pierwszym miejscu. Nie ma się co dziwić, Infinite znane i wszem i wobec lubiane, debiutujący też zawsze mają duże szanse, bo przy znanych wytwórniach zwraca się uwagę, a Tasty... A oni jakoś odeszli w cień, mam nadzieję, że wkrótce z czymś wrócą i wytwórnia nas mile zaskoczy. :)

    LipService się nie interesowałam. Ogólnie mało który żeński zespół wpada mi w oko, za wyjątkiem kilku, które mogę policzyć na palcach obu rąk. Ale kojarzę niektóre piosenki, wpadały w ucho. Szkoda, że tak to się im skończyło, ale może w duecie też sobie dziewczyny poradzą. :)

    Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś równie głupiego i komicznego, jak przy Big Byung, ale zapomniałam, że tam mało kto akceptuje tego typu rzeczy u dziewczyn, one mają być słodkie albo seksowne i koniec. XD Ale piosenka sama w sobie urocza. ^^

    Boże, tam ich tylu było. Nie oglądałam tego, bo i tak nie ogarniałam kto jest kto. Poczekam na ich debiut, a wtedy się ogarnie tych zwycięzców. No i mam nadzieję, że pozostali, też niedługo pojawią się na scenie w jakichś grupach, czy tam solowo. :)

    A piosenka na ten tydzień? Zdecydowanie nowy utwór VIXX. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A pro po urodzin jeszcze - Park Jonguk z N-Sonic miał 26 lutego :) Chociaż wiem, że ten zespół jest mało popularny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mało popularny, ale mam ich kilka piosenek na telefonie :D

      Usuń