poniedziałek, 9 marca 2015

Podsumowanie 09 - 15.03.15



PIOSENKA/I TYGODNIA:



Cudowna piosenka. Świetny teledysk i niesamowity głos Junsu + rap Tablo. Czego chcieć więcej? 

oraz
Solowa piosnka Rap Monstera (BTS)


Powiem szczerze, że oczekiwałam czegoś innego, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Świetna piosenka. ^^

URODZINY OBCHODZĄ:

TaeYeon (SNSD) - 09.03.1989
SUGA (BTS) - 09.03.1993
InJun (The Boss/ DGNA) - 09.03.1992
Mir (MBLAQ) - 10.03.1991
InSoo (MYNAME) - 10.03.1988
Peniel (BTOB) - 10.03.1993
SooHyun (U-Kiss) - 11.03.1989
DaBin (Boys Republic) - 12.03.1992
L (Infinite) - 13.03.1992
Nara (HelloVenus) - 13.03.1991
Eli (U-Kiss) - 13.03.1991
E.Co (JJCC) - 13.03.1987
Kiggen (Phantom) - 13.03.1979
Choi Go (Zest) - 14.03.1996
Tia (ChoColat) - 15.03.1997
Jin (MR.MR) - 15.03.1988
YouKyung (AOA) - 15.03.1993


WYDARZENIE/A TYGODNIA:

1. Comeback całkiem dobrze zapowiadającego się zespołu rookie - B.I.G.



2. U-kiss po raz pierwszy od 8 lat wygrali program muzyczny.




3. Block B byli w Polsce! Kto był na koncercie i się podzieli wrażeniami? :) Ja niestety nie mogłam. 


4. Comeback kolejnego interesującego zespołu rookie - MadTown. Fakt, że będzie to mini album, a nie singiel bardzo mnie cieszy. 





5. Powrót  duetu EunHae z piosenką "Growing Pains". Zupełnie różni się od tego co do tej pory wydawali jak np. "Oppa Oppa" czy japońskie "Skeleton", jednak bardzo mi się podoba. :)



Jaka jest wasza piosenka na ten tydzień? :)

4 komentarze

  1. Piosenki tygodnia - świetne ^^

    1. B.I.G polubiłam od przesłuchania ich debiutanckiej piosenki ''Hello'', a nowa piosenka bardzo fajna ^^
    2. Gratulacje dla U-Kissów ^^ Życzę im dalszych sukcesów ;3
    3. Na koncert Bloczków niestety nie mogłam pojechać :c Za daleko, a bilety były za drogie
    (Przegapiłam już 4 k-popowy koncert w Polsce :/)
    4. Ciekawie się zapowiada, więc czekam z niecierpliwością ^^
    5. Cudowna piosenka ^^

    Moją piosenką na ten tydzień jest : Nochang,Junggigo,Vasco - Hieut (feat No.Mercy) (szczególnie uwielbiam refren i końcówkę śpiewaną przez Junggigo)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Xia faktycznie nadaje się na utwór tygodnia. Jest ciekawa, oryginalna, sam teledysk daje wiele do myślenia, zwłaszcza w połączeniu z tekstem. ^^

    Co do urodzin - Kiggen z PHANTOM ma 13 marca jeszcze, a 15 ma Juwon z AA, Riko z RANIA ma 10 marca :)

    Co do piosenki B.I.G - jak poprzednia mi się wkręciła, tak ta wydaje mi się zbyt... no właśnie. Coś mi w niej brakuje, jakiejś energii, jakiegoś brzmienia w tej muzyce, którego nie potrafię nawet określić. Ale chłopaki ładnie się prezentują. ^^
    U-KISS - tak, gratulacje, tak samo jak dla VIXX, którzy sobie świetnie aktualnie radzą.
    Co do koncertu, też mnie nie było. Odkładam pieniądze na BTS, jeśli się pojawią w Polsce lub w Anglii. Ale! Byłam na koncercie Infinite w Londynie. <3
    Mad Town - nie mogę się doczekać całości. ^^
    EunHae - coś nowego, więc warto wysłuchać. Piosenka bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riko już nie należy do zespołu RaNia i Juwon też nie należy już do AA, więc ich nie dodawałam, ale dziękuję za pomoc :)

      Usuń
    2. No wiadomo, że oficjalnie już nie są członkami zespołu, ale pomyślałam, że warto o nich wspomnieć, bo jednak do zespołów należeli, ale w sumie jak ma się to komuś mylić, to faktycznie lepiej tego nie dodawać. ^^

      Usuń