czwartek, 12 marca 2015

TOP10 - Wokaliści




Kolejna część mojej Top listy. Tym razem pojawi się tu TOP10 moich ulubionych kpop'owych wokali męskich i damskich.
 Naprawdę trudno było mi wybrać te dwie dziesiątki, ponieważ jest wielu utalentowanych wokalistów. Kolejność jest przypadkowa i pamiętajcie, że to tylko moja opinia i mój gust. (Jeśli nie znalazł się tu ktoś kogo uważacie za utalentowanego, to nie znaczy, że ja uważam, że nie potrafi śpiewać.) :)


TOP10 
Mężczyżni 


1. DaeHyun (B.A.P)



2. YoSeob (BEAST)




3. JungKook (BTS)




4. Kang SeungYeon (Winner)






5. Chen (EXO)




6. Junsu (JYJ)




7. Hongki (F.T.Island)






8. Leo (VIXX)






9. GunWoo (MYNAME)




10. TaeIl (Block B)






TOP10
Kobiety

1.  Ailee





2. Park Bom (2NE1)



3. Jimin (15&)



4. Lee Hi



5. SuHyun (AKMU)




6.  Minah (Girl's Day)





7.  Hyorin (Sistar)





8. Yerin (15&)




9. Taeyeon (SNSD)





10. GaYoon (4MINUTE)





A wy kogo głos najbardziej lubicie? Jak wygląda wasz TOP10? :)

4 komentarze

  1. Lista jest super ;3 Sama chyba pomyślę żeby stworzyć swoją ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, w przypadku Twojej listy żeńskiej, tylko głos Minah uważam za naprawdę ładny. XD
    Co do męskich, głos Daehyuna w ogóle mi się nie podoba, tak samo jak w przypadku Chena. Hongki też tak średnio. Na pewno zabrakło mi tu Sunggyu z Infinite i jestem zaskoczona, że uznałaś go za wokalistę poniżej dziesiątego miejsca. To samo tyczyłoby się Insoo z MYNAME, który ma o wiele przyjemniejszy wokal od Gunwoo, choć oboje razem brzmią równie ładnie. No i wyjątkowy anielski głos ma też Kevin z U-KISS i Onew , którego głos jest charakterystyczny i ciekawy. :)
    Generalnie, nie martw się. Nie hejtuję tutaj, tylko wyrażam opinię, tak jak Ty swoją. Wiem, że to Twoja własna opinia, własny wybór. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kim Junsu z JYJ. Cokolwiek robi jest oryginalne, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju i wspaniałe. Zawsze jest sobą, nie naśladuje nikogo. Sam wymyśla i realizuje swoje projekty. Mimo wielu przeciwności losu jakie funduje mu jego była agencja SM (zakaz występowania w programach rozrywkowych przez co nie może się promować) zawsze robi swoje i idzie przez życie z uśmiechem na ustach. Fanów traktuje jak swoją rodzinę, zachowuje się przy nich bardzo swobodnie, na każdym koncercie powtarza, że bardzo jest im wdzięczny, że pozostali przy nim mimo tego, że nie mogą zobaczyć go w telewizji. Jego zdolności wokale są nie z tej Ziemi. Junsu jest prawdziwą gwiazdą co udowadnia na każdym kroku sprzedają bilety na swoje musicale i koncerty w ciągu kilku minut. Proszę o wsparcie dla tego niezwykle utalentowanego młodego mężczyzny i dla jego kolegów z JYJ. Dziękuję, że wybraliście go do top 10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to TOP stworzony tylko i wyłącznie przeze mnie i jest to tylko moja opinia.
      Moje TOP10 zmienia się z każdym nowym zespołem, jednak wokal Junsu jest na tyle piękny i oryginalny, że chyba na zawsze zostanie w moim TOP10. ^^

      Usuń