sobota, 13 lutego 2016

TOP - Najpopularniejszy członek zespołu (Głosowanie na blogu)

Czas na drugą część głosowania. :) Część pierwsza - Klik!
Powiem, szczerze, że niektóre wyniki bardzo mnie zaskoczyły.
Jako, że większość zespołów z głosowania ma stosunkowo mało członków, podaję tylko pierwsze i drugie miejsca.


GIRLSBANDY

f(x)

2. Krystal

1. Amber


4MINUTE

2. JiYoon

1. Hyuna


2NE1

2. Dara


1. CL


BOYSBANDY

EXO

2. Sehun


1. Chanyeol i Baekhyun



BIGBANG

2. T.O.P

1. G-Dragon


BTS

2. Taehyung


1. Suga i Jimin



Nie spodziewałam się, że trafi się remis, a tu są nawet 2! Haha
To koniec głosowania.
Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i czekaliście na wyniki z niecierpliwością, tak jak ja.  :)

5 komentarzy

  1. Oczywiście :) zawsze biorę udział w takich akcjach, to dosyć fajny pomysł. Można wiele się dowiedzieć. Większość wyników jest adekwatna do mojego głosowania. Tylko bodajże 3 osoby się nie zgadzają. Ale mnie to nie przeszkadza. W każdym członku zespołu znajdzie się coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdziwiona, że pierwszego miejsca w BTS nie ma Jungkook, bo w końcu pretty boy swag, ale ja i tak wole Hobiego <3 A co do CL czy GD to nic dziwnego, w końcu królewska para, której nie znoszę X_X I tak głosowałam na Daesunga xd Fajna ankieta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na Suge, ale zdziwiłam się, ze zajął pierwsze miejsce. Myślałam, ze wygra V. Właściwie oprócz exo wygrali moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Suga wygrał?! O_o Głosowałam na niego, ale bardziej spodziewałam się Kookiego albo V... Jestem naprawdę zdziwiona, ale należało mu się. <3
    Cieszę się również z drugiego miejsca mojego UB Bingu TOPa. ;D Wiadomo, nie przebił GD, ale to nic niespodziewanego. Smok to jednak Smok.
    O! I wygrana Amber też zdecydowanie mnie cieszy. *.* Jak nie lubię girlsbandów tak Amber i całe 2NE1 lubię słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuga! *-* I Jiminnie, moje Bangtany <3 I naprawdę myślałam, że Golden Maknae zajmie pierwsze miejsce, a tu Dżemin i Swag <3 xD
    I jeju, TOP. Jak mnie cieszy, że jest drugi :> Ale wachałam się, czy zagłosować na niego, czy na Daesunga (SMELL!) :D A GD, jak GD. Smoczy król normalnie xD <3
    Wygrana Amber <3 Głosowałam na nią.
    CL. Na CL też głosowałam, i mnie cieszy niezmiernie jej pierwsze miejsce :3
    Nie słucham 4Minute, ale zagłosowałam na Hyunę, bo słuchałam jej piosenek ^^
    EXO. Móóóóój ChanBaek <3 :D I Sehunnie drugi, myślałam, że będzie pierwszy, lel xD

    OdpowiedzUsuń