sobota, 27 sierpnia 2016

Dzień z... Momo



Prawdziwe imię: Hirai Momo 
Imię sceniczne: Momo 
Data urodzenia: 09.11.1996 
Grupa krwi: (?) sama nie wie 
Wzrost: 168 cm 
Rola w zespole: Taniec, wokal, rap
Zespół: TWICE



























 









































































































Jest świetną tancerką: (bierze udział w programie "Hit The Stage"




Często tańczy do piosenek boysbandów:



Fancam:





Kolejka: V, Baekhyun, Minhyuk, Jihun

3 komentarze

  1. Świetnie wygląda w blondzie

    OdpowiedzUsuń
  2. ladna dziewczyna, ale nie znam nic od Twice wiec jej nie kojarze.
    Tak na przyszlosc, moja rada, może sie przydać. Fajnie, że umieszczasz dużo zdjęć osoby, którą opisujesz, ale skup się też na informacjach. Załóżmy ja zastanawiałam się najpierw czy nie opisałaś jakiejś japonki ze świata modelingu czy gyaruse nie wiedząc nic o Twice. Nie napisałaś nic odnośnie ciekawostek, jej pochodzenia, czego lubi, hobby blahblah... Skoro ma japonskie imie i nazwisko bynajmniej ja zastanawiam się czy to wyjątkowo ładna japonka czy nie japonka, może koreanka... nie wiem.. rozumiesz o co mi chodzi? :D
    btw ladnie wyglada w blondzie i grzyweczką ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co Ci chodzi, jednak blog jest poświęcony tylko i wyłącznie kpopowi, więc dziwne by było, gdybym wrzuciła nagle kogoś z jpopu itp
      Ciekawostki o TICE są na blogu, wystarczy poszukać (Jeśli kogoś zaciekawi osoba w danym poście)
      Tłumaczyłam już na jakiej zasadzie działa "Dzień z...". Przygotowanie ciekawostek/recenzji/innych postów zajmuje dużo czasu, a to jest coś co mogę zrobić od tak, aby np. zapełnić pustkę na blogu
      Dziękuję za radę, jednak posty pozostaną w swojej nie zmienionej formie :)

      Usuń