środa, 24 sierpnia 2016

Moorim School



Tytuł: Moorim School
Tytuł koreański: 무림학교
Gatunek: akcja, szkolny, romans, fantasy
Reżyseria: Lee SoYeon
Produkcja: JS Pictures
Liczba odcinków: 16





OPIS:
W szkole Moorim nacisk nie jest kładziony jedynie na wysokie oceny, ale także na wartości. Nauczyciele dbają o to, by wpoić uczniom uczciwość, wiarę, poświęcenie i komunikację. Nauczyciele i uczniowie pochodzą z różnych krajów i środowisk. Każde z nich ma swoją własną historię. Do szkoły uczęszczać będą między innymi uczennica wspierająca swojego niewidomego ojca, niespełniona gwiazda oraz bogacz mający wpływowych rodziców.


OBSADA:

Lee HyunWoo jako Yoon Shi Woo
Hongbin (VIXX) jako Wang Chi Ang
Seo YeJi jako Shim Soon Duk
Jung YuJin jako Hwang Sun Ah
Shin HyunJoon jako Hwang Moo Song (dyrektor szkoły)

Pobocznie:

Alexander (były członek U-KISS) jako Yub Jung
Z.Hera jako Jenny Oh
Shannon Williams jako Shannon


GDZIE MOŻNA OBEJRZEĆ:
viki.com





CIEKAWOSTKA:

  • Drama została skrócona z planowanych 20 do 16 odcinków z powodu bardzo słabej oglądalności i krytycznych recenzji widzów, jak i mediów.

Sama jestem w trakcie oglądania i  na razie mi się podoba. A wy? ;)

2 komentarze

  1. Właśnie oglądam tą dramę. Jestem na 7 odcinku, ale bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi całkiem się podobała ^^ była co prawda trochę przewidująca ale i tak fajnie się ją oglądało :) my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń