piątek, 6 stycznia 2017

Najlepszy debiut 2016



 Głosowanie zakończyło się kilka dni temu, więc czas na ogłoszenie wyników!
Niektóre wyniki naprawdę mnie zaskoczyły, a inne przewidziałam. Jednak myślę, że w tym roku zadebiutowało naprawdę dużo świetnych zespołów, a kilka ma szansę utrzymać się dłużej i wydać więcej świetnuch piosenek.
Jesteście ciekawi kto ,według polskich fanów odwiedzających tego bloga, miał najlepszy debiut? ;)


GIRLSBANDY:


3 miejsce

Bulldok i COSMIC GIRLS (WJSN)
(zespoły różnił 1 punkt, wygrały Bulldok, ale że tak niewiele brakowało WJSN też je dodałam)





2 miejsce

I.O.I




1 miejsce

BLACKPINK








BOYSBANDY:

3 miejsce

ASTRO i KNK
(naprawdę nie spodziewałam się remisu w tym głosowaniu, a jednak)







2 miejsce

 PENTAGON




1 miejsce

NCT (jako całość)











Wyniki są dla Was zaskoczeniem, czy niekoniecznie? ;D

5 komentarzy

  1. z boysband najlepszy był dla mnie SF9

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki w sumie nie są dla mnie za bardzo zaskoczeniem, chociaż osobiście do bbandów dorzuciłabym vromance, ale przy NCT i Pentagon mieli małe szanse :-/ Byłam tego świadoma, więc zaskoczenia nie było ^^
    Ale bardzo się cieszę widząc KNK :3
    Co do gbandów, już od początku byłam pewna Blackpink i IOI, ale nie spodziewałam się Cosmic Girls O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze miejsca jak najbardziej należą się BLACKPINK i NCT. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blackpink zasłużyły bez dwóch zdań ♥ uwielbiam te dziewczyny i mam nadzieję że odnajdą swój styl jak 2NE1 i nie staną się słodkie i piskliwe ★
    Jeśli chodzi o boysband to nie mam zdania bo żadnego z nich nie słucham :( ale myślę że NCT zasłużyli :)
    Pozdrawiam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń