wtorek, 3 stycznia 2017

TOP50 - Ulubione piosenki 2016 cz.2





26. SEVENTEEN - VERY NICE



27. NCT U - 7TH SENSE



28. UP10TION - ATTENTION



29. LUNA - FREE SOMEBODY


30. K.A.R.D - Oh NaNa



31. HEIZE - SHUT UP& GROOVE ft. DEAN



32. HYOSUNG - FIND ME



33. BLOCK B - TOY



34. BOYS REPUBLIC - GET DOWN



35. HEIZE & DEAN  - AND JULY



36. ELO - ROSE



37. BLACK PINK - WHISTLE



38. HOMME - DILEMMA 



39. SONG JIEUN - BOBBY DOLL



40. AGUST D (SUGA) - AGUST D



41. I.O.I - WHATTA MAN



42. PARK JIMIN - TRY



43. MASC - STRANGE 



44. AILEE - HOME



45. BOBBY (iKON) - HOLUP!



46. HEEJIN (LOONA) - VIVID



47. BTS - BLOOD, SWEAT & TEARS



48. HIGH20 - HOOKGA



49. MONSTA  X - FIGHTER



50. TWICE - TT




Oczywiście jest wieeele innych piosenek, które wręcz męczyłam w tym roku, ale starałam się wybrać te, które najbardziej mi się podobały. Takie, przy których była to miłość od pierwszego przesłuchania. ;)
Wybierałam tylko piosenki do których są teledyski. Inaczej ten post mógłby mieć co najmniej 100 pozycji haha
Ukaże się jeszcze TOP moich ulubionych albumów z 2016.
A jakie są wasze ulubione piosenki z minionego roku? ;)


PS. Zabrakło GOT7 i jest mi z tego powodu przykro, bo to jeden z moich ulubionych zespołów. Niestety "Fly"  raniło czasami moje uszy, a "Hard Carry" wydawało mi się nieznośnym połączeniem kilku piosenek. T.T
 Może w przyszłym roku to się zmieni i wydadzą coś w stylu ich debiutu lub "A". :)

1 komentarz

  1. Chyba nie umiałabym stworzyć takiej listy, bo by była za długa xD Ale sporo piosenek, które są w tym poście, znalazłyby się i na mojej liście :-)

    OdpowiedzUsuń